Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Roef & Hidde
#1255310
roef barft nu een volle week,en het meeste vindt hij wel lekker maar ik merk dat hij wat kieskeuriger wordt(en dat voor een labrador ???) vis wil echt niet en nu laat hij ook de kwark en yoghurt staan.maar wat ik echt vervelend vind is dat hij nu ook gaat mieren met de haaskarkas.gisteren stond dit op het menu en aan gezien het nogal kaal was heb ik er wat haasspiervlees bij gegeven,dat was zo op geen probleem,maar het botwerk wil hij niet eten.hij heeft er een stuk van af geknaagd en vond het welletjes.ik dacht nog:stom dat ik gelijk het spiervlees er bij heb gedaan,nu zit hij vol. dus ik heb het na 5 minuten weg gehaalt en vanmorgen weer aan geboden.en weer met het zelfde resultaat:weer een klein stukje er af knagen en de rest laten liggen.
het ligt weer in de koelkast en hij krijgt het vanavond weer.
mijn vraag is :hoelang kan ik dit volhouden? 2 tot 3 dagen? want ik heb geen zin in een hond die alleen maar eet wat hij heel lekker vindt.moet hij er aan wennen?ik heb begrepen dat haaskarkas harder is als konijn en kip ed klopt dat?
Door *loes*
#1255354
Mijn honden barfen nog niet zolang, maar hebben eerst kippen nekken en eendennekken gegeten zeker een week of 4 tot dat goed ging.
Door Roef & Hidde
#1255371
*loes* schreef: Mijn honden barfen nog niet zolang, maar hebben eerst kippen nekken en eendennekken gegeten zeker een week of 4 tot dat goed ging.
roef kreeg daar voor al gedeeltelijk barf,50% kvv en 50%barf,sinds een ruime week 100% barf,dus hij is al het een en ander gewend :)
Gebruikersavatar
Door pike
#1255689
Pike vind haaskarkas ook te hard, weigert dat te eten. Duc laat altijd het hardste stuk liggen. Alleen Armagnac die vindt niets te hard  ;)
Door Suri&Bohdi
#1255700
die van mij zijn echte stijfvreters..maar haaskarkas lusten ze wel...
maar als hij het spiervlees van de haas wel lust,,zal die inderdaad liever lui dan moe
zijn..veel succes ermee..
Gebruikersavatar
Door nova
#1255866
Hier zijn het makkelijke eters, maar ze zijn echt niet weg van haas.
Bindi kauwt erop, en laat het daarna liggen, net als een stuk taai rubber waar ze geen raad mee weet.
Ik geef het niet meer, ze lusten genoeg andere dingen
Door tiny
#1255944
haashaashaashaaslekkerlekkerlekker.
Nou, das wel duidelijk, ze zijn er hier verzot op ;D
Of ie nou van de kerst is of van de paas, hun naam is haas ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door