Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Too
#1251812
Nee geen ervaring en uhmmm [hoe zeg ik t netjes..] de site geeft mi geen enkele info over samenstelling van eea..
T kan werken maar mijn keus zou t niet zijn.
Door Lizzy
#1251814
Ik heb het even bekeken en mij lijkt het helemaal drie keer niks. Met dit soort vage samenstellingen kan en wil ik eerlijk gezegd niks:

Samenstelling bot en gewricht:
Spectrum van collagene aminozuren, mineralen, spoorelementen, aroma.

Samenstelling huid en haar:
Zuiver oliemengsel, rijk aan vetzuren van de typen omega 3 (EPA/DHA), 6 (GLA) en 9; natuurlijk vitamine E.

Samenstelling rust en relax:
Kruiden, biergist, mineralen, aminozuren in een basis van prebioticsche vezels, aroma.

Zoiets verzin je toch niet, "zuiver oliemengsel" of "kruiden"? Dan wil de klant toch tenminste weten wat voor olie en wat voor kruiden? Mijn mening? Niet gebruiken die handel.
Door Miranda en Pepper
#1252693
Lizzy schreef: Ik heb het even bekeken en mij lijkt het helemaal drie keer niks. Met dit soort vage samenstellingen kan en wil ik eerlijk gezegd niks:

Samenstelling bot en gewricht:
Spectrum van collagene aminozuren, mineralen, spoorelementen, aroma.

Samenstelling huid en haar:
Zuiver oliemengsel, rijk aan vetzuren van de typen omega 3 (EPA/DHA), 6 (GLA) en 9; natuurlijk vitamine E.

Samenstelling rust en relax:
Kruiden, biergist, mineralen, aminozuren in een basis van prebioticsche vezels, aroma.

Zoiets verzin je toch niet, "zuiver oliemengsel" of "kruiden"? Dan wil de klant toch tenminste weten wat voor olie en wat voor kruiden? Mijn mening? Niet gebruiken die handel.

Hahhaha, heerlijk duidelijk weer!!!
Thanks :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#1255002
Deze vind ik wel komisch, bij Darm & Fris staat o.a.:

"Het bevat zaden die bij het kauwen opengaan en een natuurlijke, frisse geur verspreiden."

Alsof een hond op een theelepeltje poeder van 2,3 gram met daarin zaadjes gaat kauwen (als hij al kon kauwen)  ::)
Door Lizzy
#1255165
pike schreef: Deze vind ik wel komisch, bij Darm & Fris staat o.a.:

"Het bevat zaden die bij het kauwen opengaan en een natuurlijke, frisse geur verspreiden."

Alsof een hond op een theelepeltje poeder van 2,3 gram met daarin zaadjes gaat kauwen (als hij al kon kauwen) ::)

Ja, die is inderdaad ook wel komisch ;D ::) :D
Door Debora
#1257473
Inderdaad erg vaag beschreven wat er allemaal in zit. Volgens mij is het vrij nieuw want ik heb er nog nooit eerder van gehoord eigenlijk. Maar dan kopen we het maar niet  :P
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door