Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1253621
gisteren vinnie en gentle en nu doet zimba ook gezellig mee!
vanmorgen kwamen we beneden en konden direct aan de slag, overal lag braaksel en diarree...
verschrikkelijk goor!!!!
alle 3 hadden ze vieze kontharen dus helaas, ze doen het gezellig met elkaar...
ziek zijn ze er niet echt van, maar blijven waterdun poepen en nu ook braken..
ben maar bouillon aan het trekken van kipfilet, als het morgen niet minder is ga ik effies langs de da voor finidair(heb niet zo veel meer :-[)
Door *Natasja*
#1253622
Ach jee, wat zielig voor de mannen (en voor jullie)  :( Hopelijk voelen ze zich snel een beetje beter, een dikke knuffel voor alledrie  :-*
Door Lizzy
#1253633
Balen zeg :(. Heb je Okugest en Probiotica in huis? Ik zou dat geven. Het heerst trouwens als de pest! Ik hoor niet anders, honden die braken en diarree hebben. Het braken houdt op een gegeven moment wel op, maar de diarree houdt lang aan....
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1253653
okugest en probiotica krijgen ze..
zo liggen ze te slapen, dan veren ze op en rennen naar de deur, zielig hoor, die smoeltjes die ze dan trekken zo van; kan er niets aan doen hoor, mams..
Door tieneke
#1253665
Bah wat een ellende alledrie tegelijk  :-X
Hou de deur maar goed in de gaten.
Beterschap met het trio  :-*

Hier ga ik Tinus zometeen zeer grondig wassen aan broek en staart,hij ruikt naar een ouwe baviaan  :-X
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1253838
mijn 'kleine' heeft ook al kennelhoest gehad, was gelukkig zo over!!
ze hebben nu niet meer gespuugt, zijn ook niet misselijk meer, klieren weer lekker met elkaar ::)
rien is weer effies met ze uit, ben benieuwd, na vanmorgen hebben ze niet meer ontlasting gehad dus.....denk dat we op de goede weg zijn!!!
ze verrekken alleen van de honger :-\
Door tieneke
#1253979
vanaalst schreef: nah :-\
vinnie nog flink aan de dunne en gentle heeft net weer gespuugt...
zimba oogt oke.
Gaat ook lekker daar  :-X
Hopelijk knappen ze snel op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door