Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rosita
#124208
Net even op de site van Carnibest gekeken en daar staat dat ze voor kieskeurige katten nu een lam-mix hebben :D. Het hoofdbestanddeel is puur vers lamsvlees, gecombineerd met vers kippenvlees. De analyse die er naast staat is dezelfde als die van het natuurvoer, dus ik weet niet of deze ook klopt. Ik geef mijn katten merendeels natuurvoer afgewisseld met Bibi natuurmix omdat ze de vleesmix van CB niet lusten :P. Het zou dus fijn zijn wanneer ik ook de lam-mix als afwisseling kan geven. Heeft iemand hier al de lam-mix geprobeerd?

Groetjes Rosita
Door Mayka
#124276
Oh, leuk! Nee, ik wist het nog niet en heb het ook nog niet geprobeerd maar ga het zeker eens laten testen door onze (kieskeurige) katten.
Door Paul_Barte
#125290
De lammix is officieel in productie genomen en te bestellen via de verkooppunten indien ze het niet op voorraad hebben.
Zelf heb ik een aantal pakjes weggegeven om te testen om te kijken of de moeilijke eters deze lammix wel zouden eten....het resultaat: Het zijn en blijven stomme beesten LOL LOL.
De ene wel, de andere weer beslist niet enz. enz......kwestie van uitproberen denk ik.
Gebruikersavatar
Door chooky
#130697
Poesjes hebben hier ook een zakje lam-mix uitgeprobeerd. Ze reageerden niet anders dan anders. Debbie houdt van eten en vloog er meteen opaf, ze at het met veel enthousiasme. Bambi, de wat moeilijkere eter, draalde net als anders, maar toen ik wegliep, hoorde ik haar wel eten uit haar bakje ;D
Ik heb nog een zakje meegegeven aan mensen met 'brokkenkatten' die bekend staan als 'lastige eters'. Dus ik ben benieuwd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door