Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1251539
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende:
's morgens maak ik altijd een behoorlijke smoothie voor mezelf, als bijv. die van vanmorgen:
sap van 1 sinaasappel, 2 kiwi's, halve bak aardbeien, halve banaan, handje goji-bessen en dan doe ik standaard elke ochtend in mijn smoothie:
1 eetlepel lijnzaad
1 eetlepel tarwekiemen
1 eetlepel kokosolie extra vierge (de echte dus)
een beetje biogarde

Nu had ik vanmorgen twee volle glazen er van op en toen zat ik behoorlijk vol maar er zat nog een half glaasje in. Ik vind het nogal zonde om iets weg te gooien en vooral zo iets gezonds/voedzaams, dus ik heb dat halve glaasje aan de hond gegeven. Ik twijfelde even ivm de tarwekiemen en misschien ook wel het lijnzaad (?). Wat denken jullie? Het is natuurlijk wel een eetlepel op twee en een half glas waarvan ik al twee glazen zelf op heb.

Groetjes Elizabeth
#1251547
Ik zou dit met gerust hart aan mijn honden durven geven hoor. Het gaat maar om een kleine hoeveelheid! Tenzij je hond allergisch is voor tarwe... In dat geval gaan tarwekiemen waarschijnlijk niet lukken.
#1252053
[quote="Elizabeth Bennet lintk=topic=55736.msg1251539#msg1251539 date=1241685633"]
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende:
's morgens maak ik altijd een behoorlijke smoothie voor mezelf, als bijv. die van vanmorgen:
sap van 1 sinaasappel, 2 kiwi's, halve bak aardbeien, halve banaan, handje goji-bessen en dan doe ik standaard elke ochtend in mijn smoothie:
1 eetlepel lijnzaad
1 eetlepel tarwekiemen
1 eetlepel kokosolie extra vierge (de echte dus)
een beetje biogarde


he wat leuk...... eindelijk eens een keer een lekker recept voor de baasjes ;D ;D ;D
he wa
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door