Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1250675
:(
Ancore slaat zijn staart iedere keer kapot ben nou al een tijdje aan het sukkelen. Zaterdag weer bij de dierenarts geweest ab prikje en de staart ingetaped. Ik moet het om de 2 dagen verschonen maar het doet hem vreselijk veel pijn en die rot tape plakt als een gek. Ik week hem dan dus met ether. Maar ik vind dit niet ideaal. Heeft iemand een andere optie???!!!

Moet hem zelfs iedere keer een muilkorfje omdoen en hulp vragen!

Ik heb het verhaal van de isolatie verwarmingsbuis gevonden, maar hoe zet je dat vast?????
Laatst gewijzigd door madelonverschoor op wo 06 mei 2009, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1251417
Sorry dat ik het nu pas zie, dit topic. We maakte dat vast met Leukoplast. Brutus heeft natuurlijk kort haar. Ik weet niet hoe dat bij jouw hond zit, anders zou je zijn haar af moeten scheren misschien?
#1251745
Misschien heeft de Vet wrap genoeg "plak" om te blijven zitten?
Afbeelding
Anders die doorzichtige plastic breed leukoplast wat minder aan de huid van mensen plakt.
of de papieren plakband wat op de glas/ramen met schilderen word gebruikt.
#1252072
Bedankt, maar tot nu toe wil niets maar dan ook niets blijven zitten, hij is één kwispel al kwispel, ik heb al van alles geprobeerd, ga morgen met een katoenen sok aan de gang die ik ga proberen "hoog" op zijn staart vast te zetten
#1252094
Misschien 'n lange koortje of lint aan 2 kanten van de boord van de sok vast maken, dan de koord op de rug kruisen en onder de buik door ook weer kruisen en dan weer naar boven op de rug doen, daar vast knopen, misschien blijft de sok dan "hangen".
Of anders gewoon de koord aan de buis zelf vast knopen/plakken en ook zo om de buik vast maken?
Wanneer je 'n harnas hebt,dan kan je 't ook aan de harnas vastmaken inplaats van onder de buik door.
Good Luck..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door