Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1251055
Hallo Barfers,
Ik had een vraag Beau heeft vanavond runderknars met spiervlees gehad  hij was zo aan het schrokken met dat runderknars was een stuk van een half pond ong. en  2 ons spiervlees.
Toen hij het op had begon het feest eerst aldoor wel een keer of 5 grote hopen schuimig slijm in het begin likte hij het weer weg maar het bleef maar komen de tranen stonden in zijn ogen hij was er helemaal ziek van.
Ik was even bang dat er wat met zijn maag was en hij mocht het niet meer opeten.
Ik zag dat het niet lekker zat en op een gegeven moment kwam de hele maaltijd eruit.
Heb hem erbij weggehaald en tot rust laten komen, en daarna nog een paar kippennekjes gegeven, die bleven erin.
Mijn oude hond van 11 jaar heb het gewoon opgegeten en nergen last van.
Zou hij daarvan leren of doet hij het de volgende keer weer zo?
Hij krijgt om de dag bot/vlees de andere dag spiervlees met groente omdat ik s'morgens vlees uit Abcoude geef.
Moet ik nou morgen gewoon weer bot/vlees geven of gewoon verder gaan met mijn menu dus spiervlees en groente.
Hij heb natuurlijk vandaag gemist ik geef hem maar verder ook niets meer vanavond.
Groet Marjan.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1251057
tja, ik ben niet zo'n fan van runderknars, hier hebben ze het ook gehad maar bleven erop spugen..
Gal met grote stukken onverteerd bot, wat ze gewoon hadden doorgeslikt..
weet niet hoelang je al barft?
misschien is het nog te hoog gegrepen?
daarbij vindt ik 2 ons spiervlees erg weinig bij knars...
mijn mening, niet meer geven die knars.
Door deja
#1251077
Nee doe ik ook beslist niet meer maar het oudje heb geen problemen en die barft ook pas een week of 8 net als Beau, ik had als eens eerder naar runderknars gevraagd, hier op het forum en daar kwamen niet zo goede reakties op maar ik had er een en heb hem in 4 stukken gezaagd en dacht daarbij gelijk dit is de eerste en de laatste, Beau krijgt het in ieder geval niet meer, maar zou je morgen nu spier geven of weer bot.
Door deja
#1251512
Nou was wel even schrikken, ik dacht dat zijn maag aan het kantelen was, weet niet goed hoe dat er uit ziet maar hij was wel heel beroerd de tranen stonden in zijn ogen.
Dat heb ik nog nooit gezien, hij is er nog wel een beetje rustiger van, ik zal maar zeggen Beau is Beau nog niet helemaal, hoop dat hij zelf ook geschrokken is, maar dat zal wel niet, het is is vreselijke schrokker.
Hoe verloopt het trouwens met Sanne haar ogen en met Vitess haar knieën nou hoor wel weer.
Groetjes Marjan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door