Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1250002
Noxy heeft nu n week of 3 drainage compositum gehad, 2x dgs 15 dr. OOk puur  pollen 3x/week 15 dr.
Op het ogenblik gaat het weer goed  :D, de kap staat weer in de kelder en ze laat haar voet weer met rust  :D
Kan ik zonder meer stoppen met drainage of moet dit afgebouwd worden?
De puur pollen wil wil ik wel gaan afbouwen naar 1x/week 15 dr. of zo
Prednison blijft ook 3x/wk 1 tabl. a 5 mg.
Laatst gewijzigd door nova op wo 13 mei 2009, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1250039
zou het flesje lekker opmaken en ook nog niet stoppen met de puur pollen.
ik zou eerder heel voorzichtig gaan minderen met de prednison!
super fijn trouwens dat ze zo goed gaat!!!
Door madelonverschoor
#1250681
Normaal gebruik je de drainage compositum 2 weken. Ik zou langzaam afbouwen.

Eventueel kan je er nog een kuurtje allsepticum achteraan doen, dit is tegen allerlei ontstekingen 3 x 6 tot 10 druppels per dag ook weer 2 weken
Gebruikersavatar
Door nova
#1256413
Het gaat nog steeds goed hier  :D. De huid tussen de tenen is nu zoooo mooi wit, dat heb ik al lange tijd niet meer gezien. De vacht is wel nog wat verkleurd in dit gebied, maar daar heeft ze geen last van. Ook het bijten op de achterhand doet  ze niet meer.
Inmiddels heb ik 1 tabl. prednison weggelaten, blijft dit goed gaan, dan over een poosje nog een tabl.  en dan hopelijk de laatste ook nog s n keer.
Voor de eerste 6 weken laat ik de medicijnen zo staan,  en we zien wel. Ik ben voorzichtig optimistisch  :)
Laatst gewijzigd door nova op wo 13 mei 2009, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#1256450
nova schreef: Het gaat nog steeds goed hier  :D. De huid tussen de tenen is nu zoooo mooi wit, dat heb ik al lange tijd niet meer gezien. De vacht is wel nog wat verkleurd in dit gebied, maar daar heeft ze geen last van. Ook het bijten op de achterhand doet  ze niet meer.
Inmiddels heb ik 1 tabl. prednison weggelaten, blijft dit goed gaan, dan over een poosje nog een tabl.  en dan hopelijk de laatste ook nog s n keer.
Voor de eerste 6 weken laat ik de medicijnen zo staan,  en we zien wel. Ik ben voorzichtig optimistisch  :)
Fijn dat het nu toch echt de goede kant op lijkt te gaan. :-*
Hopelijk lukt het de prednison nog eens helemaal af te bouwen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door