Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door joo-tje
#1250189
Ik heb nu een aantal keren iets over botten geven gelezen maar voor de absolute zekerheid....wat kan ik een hollandse herder en een labrador nu het beste als beginnersbot geven? Geen dragende delen, geen rund, kippenekken te klein heb ik allemaal gelezen maar wat dan wel??? (ben helemaal niet thuis in botten en wil echt absoluut geen fout hiermee maken) Wie wil me een tip geven? Namens de honden bedankt!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1250193
Kipkarkas, eendenek, eendkarkas, kwartel (al dan niet heel of karkas)
Voor het knaagwerk is een kippenek wellicht te klein, maar om de hond aan het verteren van botten te laten wennen is die prima.
Door Huskymeisje
#1250261
ik heb ook honden van een redelijk formaat en ik geef ze gewoon kippennekken hoor. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik vrij keurige eters heb. Ze kraken alles, zelfs kippennekjes.
Door joo-tje
#1250548
heel erg bedankt alvast! Trouwens ik heb dit weekend kipkarkas geprobeerd, vonden ze dus heeeerlijk maar ik vond de stukjes zo klein. Is dat normaal? Is het de bedoeling dat het in stukjes is, of hoort het 1 geheel te zijn?
Door Wendy (boxer gek)
#1250623
Hier een flinke boxer dame die netjes kippennekjes eet, ze kraakt ze netjes. Terwijl ik ook een Franse Bulldog heb van 7 mnd die meer de manier heeft van hap slik weg ;)
De karkas die ik heb zijn gewoon hele kipkarkassen en geen stukjes
Door joo-tje
#1250963
Ja ik had al een vermoeden dat ze ook in het geheel er zijn. Ga ik nog eens op zoek! Ze zijn hier ook van de snel op eten soort.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door