Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#1248274
Volgende maand gaan we met de honden 3 weken naar Schotland.
Het wordt het eerste jaar dat we geen br**kkn of zo meenemen...We hebben een apart camping ijskastje voor de honden gekocht dus wat dat betreft zijn we voorbereid.

Ik ga van te voren pens drogen en ik kan daar natuurlijk altijd aan de kip. Maar heeft iemand ervaring met Barf in Schotland? Supermarkt? Slager? Waar vraag je dan naar?
Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#1248422
In de bibliotheek heb ik gekeken, volgens mij staat er vnl in voor Frankrijk en Duitsland. Maar dat is geen probleem, mijn man is Fransman, dus daar kwamen we vorige keer prima uit. En omdat ik daar vaak kom, kan ik barfspullen blindelings vinden.
Ik denk ook wel dat ik in Schotland redelijk  wat kan vinden; lam en schaap waarschijnlijk in overvloed, en vis zal er ook wel te koop  zijn.
Maar misschien zijn er mensen die Schotland goed kennen en wat tips hebben. Altijd heel welkom!! :)
Door Nynke
#1248453
okido  :) :) :)

ik ben 3 keer in Schotland geweest, maar nooit met de honden, dus ik kan je verder geen advies geven. Maar inderdaad, lam en schaap zal geen probleem zijn, net zo min als rundvlees en vis.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1248549
Ben wel met de hond in Schotland geweest maar toen nog op de KVV.
Ik denk wel dat je genoeg kan vinden en ook nog wel voor een schappelijke prijs.
Op markten etc zijn ook organen te krijgen en in de Tesco zijn vaak goeie deals wat betreft vlees of vis
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door