Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bumper
#1248039
Wij aten vandaag zeewolf.Toen ik het aan het klaar maken was kwam Bumper naast mijn zitten.Dus ik snij een stukje zeewolf voor hem af en doe dit in zijn bak. Bumper is een alles eten maar dit moest meneer echt niet.
Dus toen aan Lady gegeven maar die moest het ook niet.Zijn er meer honden die dit niet eten.Of heb ik gewoon rare honden?
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1248094
Ik heb nog nooit zeewolf in huis gehad, dus geen idee of mijn honden dat zouden eten!
Gebruikersavatar
Door pike
#1248160
Ik heb wel eens zeewolf maar nog nooit geprobeerd of ze dat lusten. Wel heb ik ze eens een reepje inktvis gegeven, daar werd vreselijk mee gemutst, maar uiteindelijk werd het opgegeten.
Door bulldelicious
#1248173
hier eten ze dat vlotjes mee door, elke visfilet en sardienen gaan goed binnen maar voor zalmkop draaien ze dan hun kop weer om
Door Peter79
#1248175
Zalm, sardientjes, forel en panharing gaan erin als koek, maar kabeljouw haalt ze haar neus voor op.
Zo raar is het dus niet, ze hebben duidelijk voorkeur.
Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#1248271
Zeewolf hebben we hier nog nooit geprobeerd, eten we liever zelf op. Maar hier lusten ze zowat alle vissen. Toch weer leuk om te zien dat honden echt smaak hebben, het zijn soms net kleine kinderen...bah..lusten we niet. En dan te denken dat er duizenden honden zijn die elke dag doorgekookte naar niets smakende brokken voorgeschoteld krijgen en...het nog opeten ook!! Stakkers!! :-\ :-\
Door sandrra
#1248408
De dames  hier lusten alleen zalm en af en toe een haring. De rest van de vissen blieven ze niet ::)
Gebruikersavatar
Door nova
#1250494
sardientjes en zalmkoppen worden hier erg gewaarderd, witvis is an 2 van de 3 honden besteed, maar zeewolf hebben ze nog nooit gehad. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door