Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lousdy
#1248338
Hallo iedereen ,

Ik ben hier nieuw mijn naam is Naomi en ik ben in bezit van Amerikaanse Bulldog teef van 2 jaar oud. Na heel veel gelezen te hebben over vers vlees wil ik hier nu ook mee beginnen. Ik heb al geprobeerd mijn  hond vers vlees te geven helaas wil ze het niet rauw eten. Heeft iemand tips voor mij ?

Groeten Naomi
Door Linda & Kay
#1248340
Hallo!

Welkom!
Is het vlees goed op kamertemperatuur? Wat evt. ook kan is het even in een bak met warm water leggen, dan komt er meer geur en smaak vrij. Heb ook wel eens iets gelezen over even opwarmen in een pan, maar dat weet ik zo net nog niet.
Door sandrra
#1248428
Welkom.
Zorg idd dat het vlees op kamertemperatuur is. Biedt het aan en als t niet gegeten wordt na 10/20 min weghalen.
Als je 2x per dag voert kan je t bij de volgende maaltijd weer aanbieden en het bovenstaande herhalen.
Wat ik bij bepaalde spiervlees soorten doe is iets anders er doorheen mengen dan eet ze het wel.
Of in het begin vasthouden wil hier ook nog wel eens helpen.

Suc6
Gebruikersavatar
Door pike
#1248957
Welkom! Heb je grote stukken gegeven? Zo ja kan je proberen of ze het wel eet als je het eerst eens fijn snijdt. En dan elke keer een beetje groter snijden.  ;)
Door Nynke
#1248972
Welkom op BP  :) :)

je kunt het vlees ook even overgieten met kokend water en dan geven als het afgekoeld is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door