Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1247482
De eerste keer dat ik van Herby geleverd kreeg waren de gewichten goed kilo was ook kilo soms meer de tweede keer  zat het meeste onder de kilo ook wel onder de 900 gr.
Kreeg van de week botmixzalm zat zelfs een pakje bij van 512 gr. vind dat wel wat ver gaan.
Door Huskymeisje
#1247709
zucht, hebben we niet al eerder zo'n topic gehad?

Waarom is het zo moeilijk om met de leverancier zelf contact op te nemen?

Overigens is mijn ervaring met Herby dat hij eerder meer dan minder levert. Dus ik zou eerst kijken of je misschien 2 pakjes van ongeveer 500 gram hebt of dat hij misschien de prijs ook heeft aangepast. Klopt het echt niet neem dan contact met hem op, wij kunnen het namelijk niet oplossen.
Door Buran en Co
#1247716
Huskymeisje schreef: zucht, hebben we niet al eerder zo'n topic gehad?

Waarom is het zo moeilijk om met de leverancier zelf contact op te nemen?

Overigens is mijn ervaring met Herby dat hij eerder meer dan minder levert. Dus ik zou eerst kijken of je misschien 2 pakjes van ongeveer 500 gram hebt of dat hij misschien de prijs ook heeft aangepast. Klopt het echt niet neem dan contact met hem op, wij kunnen het namelijk niet oplossen.
Sluit ik me bij aan. De eerste leveringen woog ik alles omdat ik de voorraad in de vriezer precies bij wilde houden in Excel (boekhouder he.....  :-[) en het was altijd, altijd, ruim teveel alles bij elkaar.
Gebruikersavatar
Door pike
#1247749
Huskymeisje schreef: zucht, hebben we niet al eerder zo'n topic gehad?

Waarom is het zo moeilijk om met de leverancier zelf contact op te nemen?

Overigens is mijn ervaring met Herby dat hij eerder meer dan minder levert. Dus ik zou eerst kijken of je misschien 2 pakjes van ongeveer 500 gram hebt of dat hij misschien de prijs ook heeft aangepast. Klopt het echt niet neem dan contact met hem op, wij kunnen het namelijk niet oplossen.
Ook ik sluit me hierbij volledig aan.  En als het niet klopt bel hem dan gewoon even.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door