Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1245992
Mijn jongste hond 13 1/2 maand golden reu barft al een week of 8 in combinatie met kvv  gaat al weken goed echte stevige ontlasting, hij heeft gisteren een varkensoor gedroogd gegeten en is vandaag sinds vanmiddag aan de diaree het zijn maar hele kleine beetje maar erg dun.
Kan het wat te maken hebben met dat varkensoor?
De oudste van ruim elf heeft het zelfde gegeten als de jongste maar nergens last van.
Hij kan natuurlijk buiten ook wat verkeerds hebben gegeten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1246059
Bij mij zou ook acuut dat oor de schuld krijgen :-X  Dat de andere hond nergens last van heeft maakt niet zoveel uit. Dan kun je hooguit concluderen dat het oor bij hem minder rottig is gevallen.
Door deja
#1246172
Ik geef ze zelf niet er kwam iemand op visite met een hond en die had voor alle 3 de honden een varkensoor mee wist ik veel, Beau had hem zo op.
Maar het was alleen vanmiddag vanavond geen ontlasting meer gehad.
Door deja
#1246715
Ik had het trouwens verkeerd gezegd het waren lamsoren, dus ander vlees kan het dan ook het was trouwens snel weer over hij kwam vanmiddag aan met een tube mayonaise  de smurrie zat helemaal om zijn bek heen hij scheen het heel lekker te vinden wacht morgen wel weer af wat er uit komt.
Door LucaAmySora
#1247266
Wij geven alleen runderoren.
Mijn moeder gaf de Vizsla's (4 honden) wel altijd varkensoren (tot ze overstapte
op runderoren) maar heeft er nooit problemen mee gehad, geen honden aan de
diarree en ook geen spugende honden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door