Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1242106
Ik probeer nu al een aantal dagen CB vers vlees, maar mijn mops moet ervan overgeven. Nu las ik op de site van Naturis dat het het beste is om de hond een dag geen voeding te geven en daarna een klein portie vlees te geven. en dit per voeding te verhogen. Dus ook niet mengen met het oude voer. (de brokken)
Wie weet hier meer over, en heeft tips

Groetjes Natasja
#1242116
zou ook niet mengen met brokken..
misschien even proberen zoals hun voorstellen...
maar misschien is cb gewoon te zwaar/vet voor je hondje, hier ook eentje gehad die standaard op de cb diarree kreeg, met andere kvv toen geen problemen gehad..
#1243382
Nee,dat blijft niet zo,misschien komt het door het ontgiften?
Hier zitten er 2 op kvv en ze stinken niet uit hun bek,boeren niet en laten
geen stinkscheten zoals ze de oudste hier van brokken wel deed.
#1243581
Heb je al eens geprobeerd om de Carnibest even te overgieten met kokend water (daarna af laten koelen) en dan voeren. Sommige honden die geen vers gewend zijn vinden het zwaar op de maag liggen. Ik heb het op advies van Carnibest 14 dagen overgoten met kokend water. Heb verder geen problemen gehad.
#1244092
bedankt voor de tips. Hij houd het tot nu toe binnen. ik giet er ook warm water over omdat ik iedere keer vergeet het uit de koelkast te halen om de kou eraf te krijgen.en als ik het eruit haal dan is er geen geduld. ik maak de prak, wat warm water en eten maar! ga vanavond de hoeveelheid proberen op te voeren.
Ook is hij zich meer aan het krabbelen. Althans het valt nu op.zie geen rode huid of irritatie.
#1247625
Hier kan Chantal ook niet tegen de cb.
Ze gaat geheid aan de diaree en ander versvlees lust ze niet op enkelvoudige pens na dan.
Kippennekken gaan er dan wel goed in,maar voor de rest haalt ze haar neus op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door