Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1242853
Na Boomer dr eten weiger avontuur heeft ze nu al 3 dagen in 1 keer een dag portie gegeten. Dit omdat ik wilde proberen of ze met de andere honden erbij wel zou eten en nu vanmiddag omdat ik dacht als ze begint eet ze meestal door  :)
Nu zit ik te denken op het op 1 keer per dag te houden. S middags als ik maar 1 keer loop en s avonds als ik 2 keer loop. Kan dat zomaar?! Denk het wel omdat ze het nu toch al een paar dagen heeft gedaan zonder gek te doen :)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1243024
Sinds ik Bruin nog maar 1 keer per dag laat eten, heeft hij er veel meer zin in dan toen hij twee keer kreeg. Dan stond 'ie heel vaak te mutsen en te mauwen van 'ikhoefutnie'  ::). Ik bedacht toen dat hij misschien wel te verzadigd was en ben hem 1 keer per dag gaan voeren. En dat bevalt zowel hem als mij uitstekend!  :) Sam krijgt nog wel twee keer per dag, want die krijgt denk ik een nervous breakdown als ze haar ochtendeten moet missen (ze is nogal op eten, zeg maar...  8))  ;D.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1243053
Ik hoop ook dat ze enthousiaster word als ze nog maar 1 keer krijgt. Als ze het dan weigert krijgt ze het pas de volgende dag weer en dat is toch anders dan s avonds nog een keer..
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1243178
Mijn meiden krijgen al jaren maar 1 maaltijd per dag. Ligt aan de dagindeling, wanneer ze die maaltijd krijgen, maar meestal rond een uur of 17.00. Na de dagactiviteit en ruim voor de laatste ronde.
Gebruikersavatar
Door pike
#1243189
Hier wordt ook maar 1x per dag gegeten, ná de grootste dagactiviteit. Meestal is dat eind ochtend of begin van de middag. Of, wanneer we de hele dag op pad zijn, pas 's avonds na thuiskomst.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door