Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door prissie
#124257
Misschien heel stom, maar ik ben zo blij!
Al die tijd geef ik ze hier al smuldier, omdat ze er gewoon dol op zijn,maar er is ook niks anders te koop behalve rodischijven en die lusten ze niet :-\
Nu heb ik complete dagen en barfdagen afwisselend, eerst alleen compleet, maar omdat het volgens de meerderheid geen goed voer is (smuldier) ben ik er ook bij gaan barfen sommige dagen.
Nu was ik in de dierenwinkel vorige week en wat zie ik???
Heel de vriezer vol met allemaal nieuwe dingen, er lag duck in wel tig verschillende soorten al dan niet compleet, er was prins en nog iets waar ik zo gauw niet op kan komen...
Meteen een pak duck compleet uitmuntend meegenomen, een kilo om te proberen, hartstikke netjes ingepakt in plakken van 100 gram, geweldig, alleen tot nu toe lust 1 van de 2 t niet ::) >:(
Dus van de week weer wat anders gaan halen en proberen!
hahaha, stom he dat je blij kan wezen om het eten van je hond ;D
Door Truus
#124268
Dus je kunt lekker een beetje gaan afwisselen, dat is fijn!
Zo gek is dat niet hoor dat je dan zo blij bent. Ik spring ook een gat in de lucht, als ik elders op vakantie goed versvlees kan krijgen ;D.
Succes!
Door prissie
#124272
Heerlijk is dat!
Van de week voor de 2e keer lamsspareribs gegeven en de eerste keer wist benji niet wat ie er mee moest en nu was t zo weg, hij huppelde en sprong mee naar buiten waar ie meteen aanviel en lekker begon te kraken.
Het staat ook op video en tis toch zo heerlijk ze te zien genieten he!
Alleen wel hopen dat ie nu straks wel iets lust wat er tussen zit, want het is een vreselijk kieskauwer en als ie alleen maar smuldier lust is alle vreugde voor niks geweest.... :-\
Door diana
#125621
leuk he
ern dat gevoel blijft
telkens als mijn vriezer weer vol zit denk ik
zooo daar kunnen ze weer voorlopig mee vooruit
ze zijn net 2 weken in het pension geweest en hebben daar 2 weken brokken moeten eten
ook dat doen ze dan , maar eenmaal thuis zaten ze allebij bijna op het aanrecht waar hun vlees natuurlijk al weer klaar stond.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door