Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Christin
#590161
Hallo,

Mix wat kaas, gehakte noten en honing door elkaar. Doe het heel even in de magnetron, zodat de kaas en honing smelten. En laat het dan weer afkoelen in de koelkast.

Max normaal een slechte eter, smult van deze koekjes!

Misschien lukt het bij meer mensen.

Groeten
Christin
Door Lizzy
#590341
Christin schreef: Hallo,

Mix wat kaas, gehakte noten en honing door elkaar. Doe het heel even in de magnetron, zodat de kaas en honing smelten. En laat het dan weer afkoelen in de koelkast.

Max normaal een slechte eter, smult van deze koekjes!

Misschien lukt het bij meer mensen.

Groeten
Christin
Klinkt lekker.

Ik vraag me alleen 1 ding af.

Waarom zou ik dit voor mijn honden maken?

En niet gewoon lekker zelf opeten ;D ;D ;D?
#590397
Lizzy schreef: Klinkt lekker.

Ik vraag me alleen 1 ding af.

Waarom zou ik dit voor mijn honden maken?

En niet gewoon lekker zelf opeten ;D ;D ;D?
;D ;D was mijn eerste idee ook, ik dacht, mmmm lekker snack time... voor mij dan ;D
Door Lizzy
#590597
mariekeindy schreef: alleen geen pinda`s lijkt me?
Hallo Mariekeindy, allereerst: welkom op Barfplaats! Aangezien pinda's geen noten zijn, zullen die niet door deze mix zitten. Ik denk dat je rauwe, ongezouten noten moet gebruiken. En een pindaatje gaat geen hond dood van hoor!
Door Lil
#590696
Als ik ze mee-eet gaan er pinda's in!!!
Nee, Boris heeft zijn eigen notenmix (was duurder dan die van mij en ik moet rotzooi maken met zo'n notenkraker, maar goed....)
#591103
Nee hoor geen koekjes met gezouten pinda's. Maar gewoon een mix van (rauwe) hazelnoot, walnoot en amandel.

En waarom voor de hond? Max eet anders geen noten, dus we waren wat aan het proberen.

Dag,
Christin
Door Lizzy
#591196
Christin schreef: Nee hoor geen koekjes met gezouten pinda's. Maar gewoon een mix van (rauwe) hazelnoot, walnoot en amandel.

En waarom voor de hond? Max eet anders geen noten, dus we waren wat aan het proberen.

Dag,
Christin
Bedankt voor het recept hoor Christin! Ik ga ze ook maken. Kunnen m'n honden en ik er samen van snoepen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door