Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1240109
Vanmorgen was ik met Cayenne, onze teckel van 15jr, naar de da om de bovenste kiezen te laten trekken. Vooraf bloedonderzoek gedaan, de ureum was 45.1 mmol/L, normaal 2.3-9.1, ook de kreatinine was 141 umol/L, normaal 70-95. Nu moest ze nierdieet, ik heb voor het blikvoer gekozen, ik pruttelde nog wat over versvoer, maar da zei dat ze echt op t randje stond nu. Over een paar wkn weer bloedje nemen en dan evt als de waardes beter zijn, kon ik wel expertimenteren met versvoer.
Theoretisch gezien kan ze nu in een shock of coma raken. Dat zei de da. Ze staat ook af en toe te shaken, ik dacht van de pijn in d'r bekkie. Uiteraard is ze niet geopereerd nu, ik vraag me ook af of het dus wel haar kiezen waren, toch mss wel haar ziekzijn van de nieren....
Wat is het beste om te doen nu? Kan ik al iets geven? Ik heb haar direkt weer blaas/niercomp. van de Groene Os gegeven.
Door vagebond
#1241850
Nee he :(, dus als ik was gaan versvoeren op nierdieetbasis, was ook geen probleem geweest dan??? Nou ja, ik kan de blikjes zo teruggeven, over 2 wkn laat ik bloed testen. Wat een verhaal van die ezra, het is triest gewoon.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door