Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1241615
minx loopt de laatste tijd niet zo best, ze heeft ED en spondylose en tja soms loopt ze gewoon dramatisch en nu dus weer.
ook essie begint wat moeizamer te lopen, maar goed die is inmiddels al 8.

beide wil ik dus wat geven, liefst een zo compleet en goed iets wat niet te duur is voor zn werkzaamheid.
ik heb glucosaminecomplex gebruikt gewoon via apotheek en ook tijdje glucobest.
maar nu lees ik hier wel over andere merken en corta xs of zo.

en vroeg me af wat is nu zo compleet mogelijk en werkt er erg goed bij deze klachten en waar kan ik t het beste bestellen?
#1241666
danielle1980 schreef: minx loopt de laatste tijd niet zo best, ze heeft ED en spondylose en tja soms loopt ze gewoon dramatisch en nu dus weer.
ook essie begint wat moeizamer te lopen, maar goed die is inmiddels al 8.

beide wil ik dus wat geven, liefst een zo compleet en goed iets wat niet te duur is voor zn werkzaamheid.
ik heb glucosaminecomplex gebruikt gewoon via apotheek en ook tijdje glucobest.
maar nu lees ik hier wel over andere merken en corta xs of zo.

en vroeg me af wat is nu zo compleet mogelijk en werkt er erg goed bij deze klachten en waar kan ik t het beste bestellen?
onmogelijke combi  :P
Ik gebruik Proflex van de paardendrogist, dat helpt m.i. wel. Heb geen ervaring met Corta RX, dus daar kan ik je niet mee helpen...
Succes ermee!!
#1241683
natuurlijk mag t wel wat kosten, dat is geen punt. :-[ ;)
maar bedoel moet wel zn geld waarmaken, dus als t 60 euro kost maar helpt niet echt tja...
daar heb ik geld niet voor.
de gewone glucosamine los vond ik niet echt helpen moet ik zeggen

het hoeft ook niet specifiek voor de problemen te zijn maar wel iets wat goed helpt bij honden die wat ouder worden en dus slechter lopen.
en met dus geen perfecte lichaam zoals minx ;)
#1241707
Ik heb zelf een golden met hd loopt al 3 jaar op sashasblend is mix van groenlipmossen zeeoor en kraakbeen van vissen ze doet het er fantastisch op gaat nu richting 12 jaar en word wel wat strammer maar loopt nog alles mee.
Ik heb 4 mensen met honden om me heen die dezelfde resultaten hebben als ikzelf.
Bestel dan ook altijd 5 potten tegelijk dat is voordeliger als je er meer van wil weten moet je op www.dierennieuws.nl kijken en ze hebben er ook forums over.
Daar kan je lezen hoe andere mensen het ervaren, ik ben er heel blij mee kosten 55 euro bij dierennieuws ikzelf bestel bij dierenarts Peter Klaver en in combi met 5 potten is het natuurlijk goedkoper.
Het is een hele goede mengsmering.
Als je er nog meer over wil weten meld het maar.
Groeten Marjan.
#1241730
Lizzy schreef: Ik heb zelf ervaring met Glucobest en die van het Kruidvat en die van de Tuinen en Corta RX. Ik zweer gewoon bij Corta RX en zie/hoor eigenlijk bij andere dezelfde ervaring. En ik heb geen aandelen in het product.
en waar bestel jij die corta RX?

geef jij nog wel extra suplementen?
#1241732
deja schreef: Ik heb zelf een golden met hd loopt al 3 jaar op sashasblend is mix van groenlipmossen zeeoor en kraakbeen van vissen ze doet het er fantastisch op gaat nu richting 12 jaar en word wel wat strammer maar loopt nog alles mee.
Ik heb 4 mensen met honden om me heen die dezelfde resultaten hebben als ikzelf.
Bestel dan ook altijd 5 potten tegelijk dat is voordeliger als je er meer van wil weten moet je op http://www.dierennieuws.nl kijken en ze hebben er ook forums over.
Daar kan je lezen hoe andere mensen het ervaren, ik ben er heel blij mee kosten 55 euro bij dierennieuws ikzelf bestel bij dierenarts Peter Klaver en in combi met 5 potten is het natuurlijk goedkoper.
Het is een hele goede mengsmering.
Als je er nog meer over wil weten meld het maar.
Groeten Marjan.
ik ga s kijken, heb geloof ik wel meer over groenlipmossel gelezen
#1241792
Ik kreeg namelijk jaren geleden toen het allemaal begon te horen geef haar maar capsules met groenlipmossel waren bij de DA drogist te krijgen ik gaf haar toen een capsule per dag plus visolie en nog eens glucosamine tabletten het ging toen wel een stuk beter maar ben op een gegeven ogenblik gestopt met glucosamine omdat groenlipmossel ook vol glucosamine zit, en kwam toen ook door zoeken uit bij sashasblend.
Heb ook alles op het forum er over gelezen van mensen die het gebruiken en dat zijn er nogal wat als je dat leest, en ik ben er heel tevreden over.
Sinds ze aan de sashasblend is en dat is al wat jaren heb ik geen rimadyl en metacam meer nodig gehad, nou dat kwam heel wat duurder plus dierenarts kosten als sashasblend.
Groet Marjan.
#1241829
danielle1980 schreef: en waar bestel jij die corta RX?

geef jij nog wel extra suplementen?
http://www.entirelypets.com/cacowicr32o ... =252926090

De verzendkosten zijn $36,50 en daarvoor kan je 2 grote flessen bestellen. Als je meer wilt bestellen zou ik even contact opnemen wat de verzendkosten dan gaan worden. Verders moet je rekening houden met het feit dat het tegen gehouden kan worden bij de douane en je dus btw en invoerrechten moet betalen. Dit ligt voor 2 flessen tussen 30 a 40 euro. Is bij mij 2 keer gebeurt op iets van 30 bestellingen. Verders is het betalen met credit card. Je hebt het normaal binnen 2 weken binnen.
Net als Lizzy heeft de Corta zich bij mij bewezen het beste/sterkste te zijn. Verders goeie ervaringen met glyco flex bij dezelfde toko kan je dit kopen. TRM te koop bij http://www.dochorse.nl en glucoaminecomplex speciaal van de groene os.
#1241835
Free shipping over $ 100,-
1 fles kost $49,99, dus bij afname van 3 flessen betaal je dan toch geen verschepingskosten???
Hoeveel zit er in een grote fles en hoeveel is de $ waard???

Ik heb ook interesse, dus misschien kunnen we met meer mensen bestellen om de verzendkosten te nihileren  :D
#1241884
yuki13 schreef: Free shipping over $ 100,-
1 fles kost $49,99, dus bij afname van 3 flessen betaal je dan toch geen verschepingskosten???
Hoeveel zit er in een grote fles en hoeveel is de $ waard???

Ik heb ook interesse, dus misschien kunnen we met meer mensen bestellen om de verzendkosten te nihileren  :D
Helaas, dit geld niet voor verzendingen buiten Amerika, dus je betaald gewoon de verzendkosten en die zijn voor 2 flessen $36,50 voor 3 zit je al snel in de $50. Je bent in euro's voor 2 flessen inclusief verzendkosten grofweg 110 euro kwijt. Hoe meer je besteld hoe hoger de verzendkosten worden dit in tegenstelling tot NL. Ik heb zelfs weleens 2 pakketten besteld ipv 1 omdat dit uiteindelijk goedkoper was in de verzendkosten. Daarnaast hoe hoger het bedrag hoe meer je ook moet betalen als het tegen gehouden wordt.
Ik deed (Terry is er helaas niet meer) ongeveer 6 maanden met 1 grote fles wat ongeveer 1 a 1.5liter is. Terry woog 37.5kg.
#1241915
Absoluut de Corta RX Ultimate in combi  Doils Arthrosis/Joint (hele hoge concentraties EPA/DHA per ml)
of de visoliecapsules van glucosamine.com
maar wanneer je daar dezelfde hoeveelheid EPA/DHA per dag van geeft als vd Doils Arthrosis maakt het in prijs niet uit (iig vorig jaar niet toen ik er naar keek).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door