Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1240411
Al een paar dagen ruik ik wat als ik bij Yoda in de buurt kom.
Het lijkt wel een poeplucht. Al een paar dagen heb ik hem helemaal bekeken en hij ziet er gewoon helemaal super top uit  :D
Heb zijn vacht ook helemaal "afgesnuffeld" Ja hoe raar kan een mens zijn  ::) En zijn vacht rook ook normaal.

Gisterenmiddag tilde ik hem liggend op waarbij mijn hand zijn poepertje raakte. En ik voelde gelijk vocht.
En stinken  :shutup: Dit was de lucht die ik "zocht".
Gisterenavond en vanochtend weer hetzelfde verhaal toen ik hem even wilde verplaatsen.
Het vocht is gewoon blank van kleur (zag geen kleur op mijn hand in ieder geval).

Wat kan dat zijn ?
Het is niet ontstoken ofzo. Kan het een soort van overmatige anaalklier zijn ?
Het ruikt dus wel zo ongeveer.

Hij is niet ziek, perfecte ontlasting. Hij heeft er dus geen last van.
Maar ik wel *YUKKK*
Laatst gewijzigd door *wendy* op vr 24 apr 2009, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door claudiaB
#1240449
Klinkt idd als een anaalklier luchtje.
misschien zijn ze erg vol, dan kunnen ze soms lekken.
Even laten leegdrukken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1240481
Klinkt mij ook als een volle anaalklier...ja daar wil je wel voor gaan lopen :-X  Heeft die wat dunne poep gehad?
Door *wendy*
#1240537
Niet dat me is opgevallen.
Maar als het goed is heb ik morgen de auto weer en wil de 2 frutsels dan toch gaan wegen.
Kan de DA gelijk ff kijken enz enz.
Door *wendy*
#1241734
De dierenarts heeft gekeken, gedrukt en begon daarna te lachen  ::) ;D
Hij zegt:"Jullie hebben weer een hond hoor. Dit heb ik nog niet meegemaakt. Zijn klieren zitten vol met.........lucht  ;D. Daardoor lekt hij wel wat vocht, maar dat is dus niet het probleem."
Nou daar stond ik dan met mijn goede gedrag. Nu even afwachten of het snel weer terug komt en anders gaat hij me toch maar ff zelf leren die dingen luchtvrij te maken.

Mijn vraag is.........heeft iemand hier wel eens van gehoord ???

Ze zijn qua gewicht mooi. Yoda 16.5 kg en Olana 15.6 kg met bijna 18 weken leeftijd.
#1242307
Vandaag ook iemand gesproken die op homeopatische wijze werkt.
Had er ook nooit van gehoord. Ze ging ook kijken of ze een antwoord kon vinden.
Op dit moment was het enige dat ze kon bedenken - maar vond ze ook niet logisch klinken zei ze er al gelijk bij - dat het tijdens de ontwikkeling een luchtbel gevormd had. ALS dat zo is zou het niet terug moeten komen. Maar als het niet zo is.....
dan word het raadsel alleen maar groter  ;D
#1242728
Moet je die ook anders uitknijpen dan als ze gewoon vol zitten??

Saba heeft ook geen last zn anaalklieren maar lekt soms ook  :-\
Vanmorgen lagen er weer wat druppels en stinkennnnnnnnnnnn
Dan ruik ik het weer en jahoor ligt er weer wat, zoooo mega stank.
Als je ze dan uitknijpt komt er nouwelijks wat uit. Iig niet het effect als
een volle anaalklier.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door