Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#124139
Timo heeft een bult in zijn nek.Gedver!
Het was eerst een klein bultje en ik dacht toen van een achtergebleven kopje van een teek mischien.
Toen hij....vorig jaar..toch onder narcose moest, heb ik nog speciaal aan de D.A. gevraagd, of het niet eruit moest. Ik dacht , dat kan dan mooi gelijk.
Hij vond het niet nodig en het was niets byzonders.
Nu is het toch wel groter geworden en onderhuids ook.
Het is een losse bult met een kopje aan de buitenkant.
Ik denk dat hij toch nog een keer onder narcose moet.
Is echt balen... :-\.
Laatst gewijzigd door Truus op vr 09 jul 2004, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#124145
Als er een kopje op zit, dan klinkt het mij eerder als een etterbultje. En misschien kan de dierenarts deze zonder narcose wel even open peuteren en leegknijpen! ( :-X)
Door Truus
#124151
Dat klinkt hoopvol Lizzy, ik hoop het maar. Het lijkt wel inderdaad, alsof er iets uit moet. Af en toe knijp ik wel eens ;) ;D.
De kop is wel groter geworden. Je denkt gelijk aan het ergste hé.
Onderhuids zit ook een flinke bobbel.
Laatst gewijzigd door Truus op vr 09 jul 2004, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
#124187
Heh Getsie Truus !! Kan me voorstellen dat je dit niet echt prettig vind ..!! Zou er wel even mee naar de DA gaan .. die kan je vast snel zat vertellen wat het is en vooral of het schadelijk is ;), al heb ik zo'n voorgevoel dat het iets van een talgbultje ofzo is ...

Succes !! en houdt ons op de hoogte !!!
Door Truus
#124219
Nou, ik hoop ook dat het een talgbult is. Ik ga maar eens volgende week naar de D.A., kan hij er eens naar kijken.Gelukkig is Timo nogal makkelijk en laat nogal van alles met zich doen, dus ik hoop dat het zonder narcose kan.
Bedankt allemaal :-*.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door