Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tommy_wood
#1239699
Het is voor het eerst gelukt om m'n katten vers vlees te voeren! Hoera!! het gaat om Bibi natuurmix voor katten. Ik heb eerst een volle bak met wat gesneden kipfilet gemengt. In een middag hadden ze m half leeg(de kip ertussenuit gezocht maar ook de kvv gegeten). En daarna voor de nacht wat brokken er doorheen gemengt en een kuiken gegeven en vanochtend was alles op! Dit is in ieder geval een grote sprong voorwaarts want eerst wilden ze niks waar kvv door zat, zowal bandit, bibi als allanimal niet. Dus ik ben blij!
Het kuiken was eerst nog moeizaam, in 2 dagen 1 kuiken en nu in 1 nacht! echt super!
Door Nyncke
#1240264
Oh, heerlijk als het lukt om ze te geven. :)
Bij mijn salonkater Binkie heeft het ook een hele tijd geduurd maar hij is echt helemaal om. Knaagt ook op zijn best aan hele beestjes of zalmkoppen.
Door tommy_wood
#1241627
En het gaat alweer beter! ze eten nu minimaal 1 kuiken per dag en +/- 250 gram Bibi met z'n tweeen. Elke ochtend zijn de bakjes (bijna) leeg. Morgen ga ik een muis proberen! kijken of dat lukt
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door