Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#1241353
Otje is door alle toestanden niet zo lekker geweest. het leek er op alsof ze bijna in shock was.
inmiddels gaat het weer beter en ze heeft al wat gegeten en gewassen. ze ligt nu lekker te slapen op haar roze slaapkussen. haar hartje gaat niet meer zo eng snel.

hoelang duurt het ongeveer voordat ze weer fysiek helemaal hersteld is?
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1241365
fysiek gaat ws vrij rap.. ze zal wel doodmoe zijn..
maar mentaal.. kan me voorstellen dat ze misschien wat minder graag naar buiten gaat de komende tijd..
en wat meer schrikt..
Gebruikersavatar
Door koekje
#1241378
ja, ze was best schrikkerig. meer dan anders. ze is idd erg moe en nu zelfs te moe of een half tartaartje te eten (ze heeft al een hele en een kuiken gegeten).
ze heeft ook al weer op de puter gezeten en naar buiten gekeken, maar alleen als ze mij ook kon zien.

ze mogen alle2 niet meer naar buiten totdat de postzegel afgesloten is.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1241381
bij een shock is het belangrijk dat ze veel vocht binnen krijgen..
maar ik denk dat ze niet in een heftige shock heeft gezeten.. daar herstellen ze niet zo makkelijk van uit zichzelf..
en ik kan me heeeeeeeeeeeeel goed voorstellen dat je je postzegel gaat afsluiten..
heb je ook t gezeur van vechtende katten niet meer..
geen piezende kater tegen je deur.. en geen vallende sientjes meer van de muur.. 
Gebruikersavatar
Door koekje
#1241386
het was ot die 3 weken geleden van de muur viel, maar sien is thuisgekomen met een gescheurde kruisband. en toen ot kwijt, dat was de druppel.
maar ze heeft idd niet in zo'n heftige shock gezeten die heel snel tot de dood kan lijden.
het zou me niets verbazen dat ze ook hoofdpijn heeft gehad naderhand, net als de mama.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1241391
[quote="koekje"]
het was ot die 3 weken geleden van de muur viel, maar sien is thuisgekomen met een gescheurde kruisband. en toen ot kwijt, dat was de druppel.
maar ze heeft idd niet in zo'n heftige shock gezeten die heel snel tot de dood kan lijden.
het zou me niets verbazen dat ze ook hoofdpijn heeft gehad naderhand, net als de mama.
[/quote]
ik denk dat ze van schrik spierpijn tot in der snorharen heeft die domme doos..
als ik met de schroefboor moet komen hoor ik t wel.. :P
Gebruikersavatar
Door koekje
#1241405
ik hoef geen gaatje in mn hoofd hoor, de druk zakt vanzelf wel weer tot een normaal punt  :P
en ot is niet zo van de borende geluiden. dat klinkt als stofzuiger.

meneer koekje heeft een heel idee voor een eigen alcatraz zitten uitdenken. hij heeft het verteld, maar dat is niet helemaal blijven hangen (adrenaline-rush). hij zei dat aan de bovenkant niet volledig een net hoefde, dat gedeeltelijk ook kon.
eerst moet de tuin aan de randen geruimd worden, dan hek bestellen, gaatjes in de grond maken met grondboor, palen er in, beton er op, weekje laten uitharden, gaashek ertussen doen en dan pas netgedeelte over de bovenkant.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1241414
dat is idd ECHT een alcatraz..
waarom beton?
waarom niet gewoon net als bij een schutting een gat boren met een gatenboor.. paal erin.. die zuigt zichzelf vast.. en dan gelijk afmaken?
week uitharden betekend dat je nog een week moet wachten..
en zelfs hier is de schutting blijven staan met regelmatig windkracht tien..
Gebruikersavatar
Door koekje
#1241430
ik wil wel gelijk een goeie. dat beton zet de palen vast in de grond. het is hier heel drassig, dus verhoogde kans op rot en daarmee opgewaaide alcatraz. het is wel open zodat er licht in kan, das bij een schutting niet het geval.
het is een stuk makkelijker te zetten en het staat gelijk goed. ik vond het er stabieler uitzien dan menig houten schutting.
Door bloemetje
#1241516
Nou je hebt gelijk hoor Koekje. Afsluiten die handel, en goed ook! Dan heb je dit soort stress tenminste niet meer.
Ze zal vanzelf wel weer opkrabbelen hoor. Ze heeft ws gewoon haar rust nodig en een vast ritme als altijd. Dan zal ze er snel weer overheen komen. Dat geld ook voor jou trouwens  :-*
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1241667
[quote="koekje"]
ja, ze was best schrikkerig. meer dan anders. ze is idd erg moe en nu zelfs te moe of een half tartaartje te eten (ze heeft al een hele en een kuiken gegeten).
ze heeft ook al weer op de puter gezeten en naar buiten gekeken, maar alleen als ze mij ook kon zien.

ze mogen alle2 niet meer naar buiten totdat de postzegel afgesloten is.
[/quote]

???  ???  ???
Door ibbi
#1241725
die witte netten zie je bijna niet, en weet je ook zeker dat er geen andere kat in de tuin kan
( dat vind ik het nadeel van alleen een schuine kant op de schutting - katten kunnen er wel in, niet meer uit )

is alles weer een beetje tot rust gekomen?
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door