Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1240466
Brutus heeft gisteren zijn eerste anabolen steroiden injectie gekregen. Kan ik Spier Support er gewoon naast blijven geven, heeft iemand daar ervaring mee?

Gisteren heeft Brutus weer op de weegschaal gestaan en hij is 4 kg gewicht kwijtgeraakt door louter spierverlies :-\.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1240478
Wij hebben het toen wel naast elkaar gegeven en geen vreemde effecten gezien. Nu zagen wij zoieso al geen vreemde effecten, dus bij Brutus zal het een kwestie van uitproberen zijn.
Door henneke
#1240483
Lizzy schreef: Brutus heeft gisteren zijn eerste anabolen steroiden injectie gekregen. Kan ik Spier Support er gewoon naast blijven geven, heeft iemand daar ervaring mee?

Gisteren heeft Brutus weer op de weegschaal gestaan en hij is 4 kg gewicht kwijtgeraakt door louter spierverlies :-\.
weet je ik zou even stoppen met spiersupport , waarschijnlijk doen de anabolen voor nu hun werk wel lekker en dan heb je als de anabolen op een gegeven moment wat minder hun werk gaan doen evt nog wat achter de hand voor je echt de laatste stappen moet gaan zetten met hem  :-*
Door *Natasja*
#1240542
Jeetje, 4 kilo, dat is echt veel! Ik duim dat de injectie gaat werken voor Brutus. Hoe gaat dat eigenlijk bij anabolen-injecties, staat dan vantevoren vast om de hoeveel tijd de hond een injectie moet hebben, of is het een kwestie van aankijken hoe lang de eerste injectie werkt?

Sterkte voor je mannetje, ik hoop dat hij er van opknapt  :-*
Door Lizzy
#1240559
Ja, vier kilo is inderdaad erg veel. Het gaat dus ook gewoon knudde met hem. Die injectie werkt een week of 3. En afhankelijk of het helpt, krijgt hij over een week of 3 een nieuwe injectie. Bij 50% van de honden helpt het. Bij 50% niet. En dan hebben we helaas nog weinig (zeg maar geen maar dat klinkt zo negatief) behandel-opties dus is het afwachten hoelang hij nog mee gaat.
Door Lucienne
#1240651
Wij hebben Boris geen spier Support meer gegeven. De dierenarts had ons wel extra vitaminen mee gegeven omdat de anabolen dan beter zouden werken.
Waarheid of Fabel ??? Ik weet het niet.
Door bas rouge
#1240827
Poeh Lizzy, da's geen porem zeg. Het is hem helaas wel aan te zien, dat het niet denderend met 'm gaat. Maar 4 kilo kwijt, dat is wel weer even erg confronterend.
Ik hoop dat de anabolen een gunstig effect op 'm hebben. Sterkte en een knuffel voor jullie en de lieve ouwe man!
Gebruikersavatar
Door nova
#1240864
4 kilo is best veel zeg  :-\
Wel kan ik zeggen dat anabolen injecties bij een van mijn hondjes in het verleden goed geholpen heeft.Ze kreeg er zelfs een bredere neus van  ;D door meer spierweefsel daar. Was best vreemd om te zien.
Te hopen dat BRutus  ook op de injecties reageert  :)
Van de combi spiersupport en anabolen weet ik niks  :-[
Door margreet
#1241063
lana krijgt al vanaf januari spiersupport, NA de anabolen injectie dus, gaat redelijk, soms valt ze om, soms kan ze haar urine niet meer ophouden, ze waggelt een beetje maar als ze enthousiast is trekt ze nog een sprintje,nou jaaaaaa, tot het misgaat,maar ze kan dus redelijk meekomen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door