Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1228995
mijn border heeft een wondje op zijn poot door een tand afdruk. normaal zou ik er een hechting in laten zetten zij ik het dus niet te laat gezien heb. het zit er dus al een dag of 2. het ziet er schoon rustig uit. ik ben maar begonnen met biorforce erop te smeren. heeft er nog iemand tips of ideeen? hij heeft er geen pijn aan loopt normaal en wil ook alles doen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1229010
Meer dan af en toe schoonmaken en zorgen dat het van binnenuit dichtgroeit zou ik niet doen. Een hechting zetten al helemaal niet.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1229174
als het schoon en rustig is, zou ik er niks aan doen.
bioforce kan geen kwaad maar maakt het weer 'zacht'.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1229180
lightning schreef: nee dat ga ik ook niet laten doen ;) maar is bioforce voldoende?
Ik weet niet wat bioforce is.
Door lightning
#1230660
oww sorry. bioforce daar zit calendulan in, maar niet alleen dat ontsmet namelijk ook.. ;)
Door lightning
#1231662
hij heeft er toch wat meer last van nu. laat het morgen toch even na kijken. het gaatje zelf niet zo zeer maar wel ietsjes hoger. even checken en misschien een kuurtje.
Door lightning
#1240491
nee geen kuur gekregen, er zit nu een hele dikke korst op. hoop dat het gauw weg is die korst ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door