Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1239449
Kyra liep al een hele poos niet echt lekker. Uiteindelijk hebben we foto's laten maken van haar linkerschouder en elleboog om botletsel uit te sluiten voordat we met fysio begonnen.
Ik kon haar kreupelheid enigzins wel plaatsten, ze heeft al eens een blessure gehad aan. De foto's lieten niks vreemds zien, alles wat met haar botten te maken had was goed, kraakbeen, botstructuur ect.

Nu werd ze behandeld bij de fysio omdat het dus haar spieren waren die niet oke waren.
Nu het beter gaat met haar linkerschouder zagen de fysio en ik gisteren ineens dat Kyra haar rechtervoorpootje niet goed gebruikt. Bij het lopen buigt ze die niet.
Waarschijnlijk ligt daar dus het knelpunt. Ze heeft waarschijnlijk iets aan haar rechtervoorpootje (of schouder) en heeft deze willen ontlasten waardoor ze dus haar linkerschouder overbelast heeft.

Kyra heeft een vrij hoge pijngrens, iets wat ik dus niet echt geweldig vind want het is me dus nog nooit opgevallen dat ze iets aan haar rechterpootje had.
Ook kan ik me niet herinneren dat ze iets aan dat pootje heeft gahad.
De fysio denkt/vermoed dat er iets mis is met haar kraakbeen.

Maandag worden er foto's gemaakt van haar rechterschouder en elleboog.

Ik hoop zo dat het met een kleine ingreep of met fysio verholpen kan worden!
Vrolijk word ik er in ieder geval niet van. Ik ben blij als het maandag is en ik meer weet...ik wil weten wat er met mijn schat aan de hand is.
Het wachten tot maandag duurd voor mijn gevoel zoooooo lang!


(ps, de mensen die in eerste instantie maar een paar regeltjes hebben gelezen; mijn dochters konden niet van de laptop afblijven en hadden het bericht al verstuurd zonder dat ik er erg in had)
Laatst gewijzigd door **Jolanda** op wo 22 apr 2009, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door