Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#1238270
Vanavond hebben de honden geiteribben op, waarvan Beau een gedeelte heeft laten staan (dat is op zich al bijzonder voor onze kliko-hond). Nu loopt hij sinds een uur of anderhalf regelmatig (niet de hele tijd, dat is het gekke) te kokhalzen, te hoesten en te slikken, maar er komt niets uit. Het lijkt alsof er iets vast zit, maar ik kan niks zien in zijn keel. Als er inderdaad iets vastzit, kan ik dan iets doen? Bijvoorbeeld peperkoek geven?
Laatst gewijzigd door *Natasja* op ma 20 apr 2009, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#1238276
yuki13 schreef: Zit er ook niets geklemd tussen zijn tanden???
Nee, maar dan doet hij ook anders (gebeurt weleens dat er een takje ofzo tussen zit). Als hij hoest, hoest hij echt vanuit zijn tenen zeg maar.
#1238304
Nou toen Indy kennelhoest had, dacht ik dat er een botje in z'n keel zat  :-[
Er ging pas een lichtje bij mij branden toen ik hoorde dat er een uitbraak was van kennelhoest in de dagopvang waar hij zat.
Bij hem kwam het plotseling opzetten en hij had koorts.
#1238359
Zo klonk Sam ook toen ze vorig jaar kennelhoest had...  :-\ Geeft hij ook schuim op? Hopen dat het meevalt en snel overgaat. Sam heeft er overigens een week over gedaan om ervan af te komen. Bruin (die het toen ook kreeg) was in anderhalve dag 'klaar'. Sterkte met Beautje, het zit hem niet mee...  :-*
#1238428
Gisteravond en vannacht heb ik niets meer gehoord, en ook vanochtend geen gekuch meer. Ik denk dus toch dat er iets niet lekker zat, en misschien is het met de geitenmelk en honing (die ze altijd krijgen voor het slapen gaan) weggespoeld.
#1238557
djeena schreef: Gelukkig dat er niets aan de hand is. Ben nieuwsgierig waarom jij voor het slapen gaan geitenmelk met honing geeft, dat klinkt heel schattig.
Omdat Beau nogal eens last had van zijn maag 's nachts en 's ochtends vroeg. Lizzy heeft met destijds die tip gegeven, en het werkt super!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door