Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ydeh
#1237724
Even een snelle vraag:
Ik geef mijn hond weleens kippenvleugels, maar ik maak me altijd een beetje zorgen over het harde gewrichtje aan het uiteinde van de vleugel, zeg maar de schouder van de kip...  of hoe ik het ook moet noemen :)
Ik ben bang dat mijn hond zijn tanden erop kapot bijt.  Kan ik dit gewoon geven of zijn er hier mensen die het eraf halen?
Door ydeh
#1238209
Gelukkig maar :)
Ondanks dat het geen dragend bot is ziet het er toch zo als een harde massieve klomp uit, vandaar mijn zorgen!
Door flin
#1238268
ydeh schreef: Even een snelle vraag:
Ik geef mijn hond weleens kippenvleugels, maar ik maak me altijd een beetje zorgen over het harde gewrichtje aan het uiteinde van de vleugel, zeg maar de schouder van de kip...  of hoe ik het ook moet noemen :)
Ik ben bang dat mijn hond zijn tanden erop kapot bijt.  Kan ik dit gewoon geven of zijn er hier mensen die het eraf halen?

lees hier:
http://www.barfclub.nl/index.php?option ... &Itemid=47

oa ook hoe en waarom je een vleugel 't beste kunt inknippen!  ;)
Door spickenstef
#1238329
je geeft toch geen verhitte vleugels , want dit is niet goed die botten splinteren dan en zijn gevaarlijk voor je hond rauw zijn ze goed als je hond rustig knabbeld , en als hij schrokt zou ik ze wel in de gewrichten inknippen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door