Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#1237692
Ook hier  een hond, die in vrij korte tijd erg is afgevallen,,
Mijn kleine swiffertje,, van inmiddels bijna 13 jaar is sinds een week of twee,, heel erg afgevallen.
Hij krijgt al zo goed als zijn hele leventje kvv,, hoofdzakelijk Smul, Carnibest is te zwaar, daar gaat ie van spugen.
Energique wil ie niet,,  En Kivo kijkt ie helemaal niet naar,, maar goed hij at de Smul altijd prima,, was lekker stevig.
Kwa gezondheid is ie prima,  hij drinkt wel.
Maar omdat ie zo is afgevallen , en de da zei je moet hem hoe dan ook aan het eten krijgen,, ben ik echt van alles gaan proberen.
Renske vers vlees,,, daar at ie wat van , maar ik denk nog geen heel bakje per twee dagen!
Vervolgens ging ie aan de diaree,,, dat is wel bijna weg nu,, maar hij eet nog steeds bijna niet!!
Je voelt echt zijn ruggegraatje,, alleen op het ook ziet een leek het niet, want hij heeft een mooie lange witte vacht!!
Gisteren heeft ie een half kuipje (durf het bijna niet te zeggen) ceasar op,, ben echt ten einde raad.
Maar gisteravond wou ie niks, vanochtend wou ie ook niks.

Heeft iemand nog tips,, want eens stukkie worst of kaas eet ie wel!
Wordt ik nu in de maling genomen door het oude baasje,, of wat.
Hij heeft wel net gedronken.
Door Hanny
#1237699
Alls je hond altijd een redelijk goede eter was, dan denk ik dat je niet in de maling wordt genomen.
Misschien nog eens een babbeltje met je arts maken, of er een andere oorzaak kan zijn voor zijn afvallen.
Ik begrijp, dat hij dat al deed voordat hij diarree had. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik zou er niet gerust op zijn. 

Hanny
Door Bullmastiff gek
#1237851
Nou,, een erg goede eter zou ik de mutsdoos niet willen noemen,, ook in de wat'' betere periode'' at ie wel eens een keer niet.
Soms ook wel eens een hele dag niet, maar dan at ie de volgende dag weer wel.
Eigenlijk heeft ie eigenlijk altijd wel eens een periode gehad, dat ie echt niet at, alleen nu is het wel al lang.
Diaree was in de tijd dat ie twee weken terug ineens op zondag niet meer at, en op vrijdag pas weer wat wilde, toen heeft ie Renske gegeten en daarna kwam de diaree.

Ik bn er ook achter gekomen dat ie stress heeft van Kay onze herder(7 maand) want die staat heeel druk te wachten tot Quierro klaar is, in de hoop dat er wat overblijft!
Dus sinds vorige week krijgen eerst de grote jongens eten, dan stop ik Kay (herder) in de bench, en laat Quierro eten, dat gaat beter!
Vanmiddag heeft ie overigens wel een bakje bijna leeg gegeten!,, dt was een uurtje geleden.
Dus duimen maar!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door