Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door coenen
#1236073
Halo hier Angie en ik heb een paar vraagjes kwestie inentingen.
Misschien zijn het domme vragen :-[ maar niet voor mij want ik wil het beste voor mijn twee dwergschnauzers Zirko en Zazou (8jaar oud)
en mijn twee poezen Oushi en Zaza 4 en 3 jaar oud.
Een tijdje geleden werd er op een ander forum over Nosoden gesproken en ik vroeg mij het volgende af
1. daar mijn boys en poezen steeds eens per jaar een cocktail gekregen hebben als vaccinatie,kan ik overschakelen op nosoden of is dit onnodig.
2.Waar kan ik nosoden verkrijgen hoe en door wie kan dit toegediend worden.
3. waar kan ik hierover meer uitleg krijgen (google)
4.heeft iemand van Jullie ervaring met nosoden
Jullie zien ik ben een echte leek hierin(ik wil mijn honden en poezen homeopatisch behandelen, doe dit nu al voor kleine ziektes en of verwondingen,ik zou nu niet meer willen vaccineren maar overschakelen op nosoden) ik krijg graag de nodige info hierover.
Laatst gewijzigd door coenen op za 18 apr 2009, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1236091
coenen schreef: Halo hier Angie en ik heb een paar vraagjes kwestie inentingen.
Misschien zijn het domme vragen :-[ maar niet voor mij want ik wil het beste voor mijn twee dwergschnauzers Zirko en Zazou (8jaar oud)
en mijn twee poezen Oushi en Zaza 4 en 3 jaar oud.
Een tijdje geleden werd er op een ander forum over Nosoden gesproken en ik vroeg mij het volgende af
1. daar mijn boys en poezen steeds eens per jaar een cocktail gekregen hebben als vaccinatie,kan ik overschakelen op nosoden of is dit onnodig.
2.Waar kan ik nosoden verkrijgen hoe en door wie kan dit toegediend worden.
3. waar kan ik hierover meer uitleg krijgen (google)
4.heeft iemand van Jullie ervaring met nosoden
Jullie zien ik ben een echte leek hierin(ik wil mijn honden en poezen homeopatisch behandelen, doe dit nu al voor kleine ziektes en of verwondingen,ik zou nu niet meer willen vaccineren maar overschakelen op nosoden) ik krijg graag de nodige info hierover.
Volgens mij kun je het best contact op nemen met een DA die met nosodes werkt ipv vaccines. Volgens mij is een van de DA's die experimenteert met nosodes Leida Visee: http://www.lvchiron.nl/
Door coenen
#1241705
Lizzy schreef: Volgens mij kun je het best contact op nemen met een DA die met nosodes werkt ipv vaccines. Volgens mij is een van de DA's die experimenteert met nosodes Leida Visee: http://www.lvchiron.nl/
Ik heb contact opgenomen met DA Leida Visee heb een mailtje gedaan ik wacht antwoord af.
bedankt voor uw tip groetjes Angie
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door