Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dirkje
#1234506
ik weet niet of jullie hier op zitten te wachten,maar ik ga morgen met dirkje naar tannetje koning.vorige week had ik een berichtje gestuurd of iemand raad had enkreeg de reactie om naar een homeopatische dierenarts te gaan en dat ga ik morgen dus doen.ik ben heeeel erg beniewd wat ze doet en zegt en hoop dat het zo met dirkje weer goed gaar komen bedankt ik ben blij en dirkje ook zometeen{hoop ik}
monique
Door dirkje
#1235097
ik ben  blij heeeeeeel blij super leuk mens alle tijd en aandacht voor dirkje volgen haar is de afweer van dirkje{is trouwens een teefje}door alles wat ze heeft meegemaakt erg in de war en is ze nu zwaar aan het ontgiften.we gaan nu verder met 6 weken versvlees en dan kijken hoe het verder gaat.dirkje reageert wel op het vlees, haar jeuk is al voor 75% minder en haar huid rustiger.dirkje komt van de farmfoodbrokken en volgens tannetje zit hier erg veel graan in en kan ze hier niet zo goed tegen.volgen haar zijn het geen parasieten of echt een voedselallergie maar dus haar afweer door alles.ik heb meteen gedroogd lamslong meegenomen zodat we weer lekker kunnen gaantrainen{voor zover dat mogenlijk is met een mastin zijn nogal eigenwijs maar goed we hebben lol}en vanmiddag krijgt ze haar eerste
kippenkarkas.dit kon volgens tannetje allemaal geen kwaad omdat dit natuurlijke producten zijn.als dit allemaal goed gaat en ze is wat meer op orde gaan we hier toch wat meer mee doen.dus ik blijf veel op deze site lezen om me voor te bereiden. :)
Door Truus
#1235107
Van fijn dat het zo goed bevallen is bij onze Tannetje en je nu lekker verder kunt gaan met versvlees zonder je druk te hoeven maken.
Succes met Dirkje.
Door Fynn
#1235108
Wat fijn dat er duidelijkheid is gekomen .
Ga zo door en ik hoop dat Dirkje over een tijdje zonder klachten is.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door dirkje
#1235331
vanmiddag haar kip gehad was geen aardigheid aan 3 keer likken 5keer kauwen en weg was ie maar ze was er wel blij mee.ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen en wil jullie bedanken voor de leuke reacties.monique en dirkje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door