Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door *Evie*
#1234272
Heb de zoekfunctie gebruikt en zie dat veel mensen het gebruiken als kuurtje,
hoelang is zo'n kuurtje??
Of mogen ze het gewoon altijd dagelijks hebben??

Geven jullie het een gewone gezonde hond ook dagelijks?

Die vragen kon ik in de zoekfunctie niet vinden.

Hier krijgen ze het nu elke dag en ikzelf ook .
Maar nu ik las dat het vaak een kuurtje is ben ik gaan twijfelen...
Door Lizzy
#1234301
Ik neem het zelf dagelijks en tegenwoordig geef ik het de honden ook vrijwel dagelijks. Zeker Brutus en Pinkel (van de bejaardensoos) krijgen elke dag chlorella.
Door mcSnurk
#1234305
da's toevallig, ik zat gisteren aan chlorella te denken, maar was het weer totaal vergeten ::). Welk merk was ook alweer goed voor de hond? Of/en voor mij :D
Door *Evie*
#1234322
Ik heb ze van vital green, 2 potten voor de prijs van 1 dus maar meegenomen, kwam de naam
zovaak tegen hier.

Maar waar is het goed voor??

Mag de pup van 6 maanden het ook dagelijks?
Door sandrra
#1235044
*Evalien* schreef: Ik heb ze van vital green, 2 potten voor de prijs van 1 dus maar meegenomen, kwam de naam
zovaak tegen hier.

Maar waar is het goed voor??

Mag de pup van 6 maanden het ook dagelijks?
Die heb ik ook staan, bevalt goed.

Waar was die aanbieding?
Door *Evie*
#1235583
Tijdje geleden al, bij een natuurwinkeltje hier in Drachten, geen idee hoe het heet.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1235756
Lizzy schreef: Ik neem het zelf dagelijks en tegenwoordig geef ik het de honden ook vrijwel dagelijks. Zeker Brutus en Pinkel (van de bejaardensoos) krijgen elke dag chlorella.
Is dat niet wat 'tegenstrijdig' op het moment dat ze bv ook homeopatische middeltjes gebruiken?? (dan werkt de chlorella het er misschien direct weer uit??)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door