Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1232189
Vanmorgen ben ik dus met Tilly naar Yolanda Krooshof geweest en gelukkig hoeven we niet te opereren. Ze heeft echter wel patella luxatie en wel zo, dat aan één pootje de knieschijf er meer af dan op zit. De andere achterpoot is niet veel beter.
Nu wil ik graag dat ze zo lang mogelijk (of altijd) haar knietjes zo goed houdt als ze nu zijn. Zou het zinvol zijn om haar dan glucosamine te geven?
Ik weet hier eigenlijk niet zo heel veel van, alleen dat er enorm veel producten zijn. Uiteraard ga ik haar niet zo'n vies knabbelstaafje met glucosamine geven, maar wat dan wel?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1232590
lijkt me ieder geval niet dat het geven van glucosamine kwaad kan , betere smering , tegen de stijfheid en daardoor in het koppie van de hond (geestelijk) ook een heel stuk beter  ;)
Gebruikersavatar
Door Sher
#1233669
Lizzy schreef: Ik weet niet. Volgens mij is Glucosamine in deze gevallen niet echt werkzaam. Weet Yolanda dat niet?
Ik moet haar er eerst maar eens over vragen. Ik hoop er mee te bereiken, dat ze geen slijtage en pijn aan haar pootjes krijgt. De patella luxatie gaat er natuurlijk niet door weg. Volgens mij kan ik dinsdag even op haar spreekuur bellen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door