Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Wicka
#1232950
Wicka heeft regelmatig last van haar oren, niet schokkend, maar kennelijk jeukt het toch wat. Ook heeft ze iets meer oorsmeer dan normaal, of bij andere honden. Haar oorschelpen zijn ook wat droog, die smeer ik regelmatig in met calendulazalf om het wat vettig te houden.
Iemand tips? Want het hoort niet zo....
Door Wicka
#1233085
Ja inderdaad, had ik ook al aan gedacht, maar omdat mijn vorige hond dat wel eens heeft gehad en dat zag er erger uit zeg maar. Ben er ook wel mee bij de da geweest en toen was het geen mijt en kreeg ik een potje Aurizon. Die Aurizon hielp wel toen.
Door Lizzy
#1233116
Wicka schreef: Wicka heeft regelmatig last van haar oren, niet schokkend, maar kennelijk jeukt het toch wat. Ook heeft ze iets meer oorsmeer dan normaal, of bij andere honden. Haar oorschelpen zijn ook wat droog, die smeer ik regelmatig in met calendulazalf om het wat vettig te houden.
Iemand tips? Want het hoort niet zo....
Ik heb dit vaak gehad met mijn hond Whoofer. En met Pinkel heb ik het ook periodes gehad. Ik zweer bij Prodier Oordruppels/Puur Oor.
Door Lizzy
#1233309
Wicka schreef: Thanks Lizzy, en dan kun jij mij vast wel vertellen waar ik dat kan bestellen?
Ik heb het toevallig zelf net besteld bij http://www.plaza33.eu.

Het begint namelijk weer mooi weer te worden, Brutus heeft last van hormonen en sopt Pinkel's oren, dus dan moet ik het gewoon zekerheidshalve in huis hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door