Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Juul
#1231134
Falco heeft duidelijk buikpijn. Nu ben ik wel een overbezorgde hondenmoeder, maar hij is echt niet in orde. Komt steeds tegen me aan hangen. Wil gaan liggen, strekt de achterpoten. Is heel rustig, slikt regelmatig.

Hij heeft vanmorgen een klein beetje bot overgegeven, wat niet ongewoon is. Heeft eerst normaal ontlasting gehad, daarna een beetje diarree. Ik ben nu natuurlijk bang voor verstopping of iets dergelijks. Maar dan geeft ie alles over?

Temperaturen is hier niet mogelijk. Ik kijk het nog heel even aan, anders gaan we naar de da.
Door Juul
#1231139
Ik heb 'm toch wat kippenhartjes gegeven, ik zie wel of het eruit komt. Hij wilde i.i.g. graag eten en ligt nu rustig te slapen.
Door moniqueo
#1231157
Ik weet niet hoe het bij jou gaat,maar hier durft mijn teefje Tosca van een bepaalde
plant die buiten aan het ontluiken is blaadjes te eten.
Zo,bij het langslopen kleine hapjes,doet ze ieder jaar,daar krijgt ze ook buikpijn van.
Hoop dat de buikpijn vlug over gaat bij Falco.

gr.Monique
Door Juul
#1231172
Nee, heb ik niet in huis.

En ja, hij eet ook verse grassprietjes en andere frisse jonge blaadjes.........

Hij ligt nu lekker opgerold te slapen, ik ga over een uurtje even zelf met hem lopen. Vanmorgen is de baas met 'm weggeweest, en die vond hem dus echt ziek lijken. Nadat ie gegeten heeft, lijkt het iets beter.
Door Juul
#1231534
Hij is wel okee, denk ik.
Ik vind hem wel iets rustiger als normaal, maar dat is ie eigenlijk al een paar dagen. Nadat ie gegeten had ging het beter.
Hij heeft ook weer gewoon gespeeld vanmiddag, en is niet meer zo hangerig.
Er heeft 'm wel echt iets dwars gezeten, hij heeft een paar keer waterdunne spuitpoep gehad. Misschien een virusje of iets raar gegeten?

Ik ben al gauw een beetje overbezorgd :-[, maar manlief vond hem vanmorgen ook echt ziek.

We doen gewoon een beetje kalm aan, hij heeft honger als een paard, dus ik heb wel gewoon gevoerd, iets minder bot en wat meer vlees als normaal. Ik hoop dat het hier bij blijft.
Door Juul
#1232660
Hij heeft al weer snoekduiken in de Regge gemaakt.  ;) 

Vanmorgen gewoon harde keutels..........schiet mij maar lek.  :-\ Hij was echt niet lekker, gisterenmorgen.

Ik wilde deze week weil laten enten, maar dat doen we nu volgende week wel. (als ik het al had gedaan,
had ik gedacht dat het daarvan was.....)
Door Lizzy
#1232767
jalukrifa schreef: Hij heeft al weer snoekduiken in de Regge gemaakt.  ;) 

Vanmorgen gewoon harde keutels..........schiet mij maar lek.  :-\ Hij was echt niet lekker, gisterenmorgen.

Ik wilde deze week weil laten enten, maar dat doen we nu volgende week wel. (als ik het al had gedaan,
had ik gedacht dat het daarvan was.....)
Goed plan, om even met de Weil enting te wachten!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door