Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1230711
Ik had een vraag; mijn oudste hond Deja ruim 11 heeft HD niet in ernstige mate maar een paar jaar geleden is het toch een beetje geëscaleerd.
Toen de oudste hond dood ging waren we allebei een beetje boel van slag, dus veel afleiding en veel naar het strand veel ballen gooien en zij maar rennen in het zand de gevolgen waren kreupelheid pijnstillers foto's en toen zei de da haar heupen.
Dat had ze al van jongs af aan want er zijn röntgen foto"s gemaakt bij Nico Dijkshoorn in Zeist.
Ik ben tegen medicijnen alleen als het niet anders kan, dus op zoek naar wat anders, ben terecht gekomen bij Peter Klaver dierenarts vroeger bij Artis.
En ben toen aan de Sashas blend gegaan, ik vind het geweldig want ze heeft nooit meer medicijnen nodig gehad, ik geef haar daar ook dagelijks een visoliecapsule bij.
Nou de vraag in haar menu staat 1 x per week vis durf haar geen zalmkop te geven maar ze krijgt botmixzalm en volgende week als de makreel 2 weken in de vriezer ligt dan krijgt ze makreel.
Ik geef haar nog iedere dag een visoliecapsule kan dat kwaad of niet en heeft het zin of niet.
Hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven.
Groet Marjan.
Door deja
#1230960
Aan haar ontlasting merk ik niets dat gaat goed, ik heb alleen het idee dat haar vacht vetter is geworden maar ze is ook op leeftijd en een gestereliseerde teef golden retriever  haar vacht is de laatste tijd wat krulliger en dus wat vetter.
Door Presley
#1232159
Ik geef mijn hond ook dagelijks een visolie capsule,
Enkel wanneer hij vette vis zou eten, zou ik hem die dag de capsule niet extra bij geven
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door