Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1230229
Gisteren bij ons gebracht en vanaf nu onze nieuwe huisknuffel :D
Kobus :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: (of Smeagol, de meningen zijn nog een beetje verdeeld :P )
Een nieuw bp-barfmonstertje in de dop!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een heerlijk lief, bijzonder, en mooi poezebeest!!! :-* Hij is nog een beetje onder de indruk (vooral van de honden) en ligt nog veel te slapen. De katten laten hem een beetje links liggen. Jane is zelfs erg boos, maar ach, dat is na een poosje wel anders ;)
Hij begint direct te spinnen als ie ons ziet en ligt lekker op het kleedje wat nog naar zn mama ruikt.
Vannacht heeft hij bij ons in bed geslapen, nou dat hebben we geweten..haha,
Op jacht onder de dekens naar tenen, vingers, pyjama's, hier en daar onder luid gemiauw, om vervolgens als een opgerold kacheltje (jeetje wat een warmte straalt hij af!!! :o) luid spinnend en tevreden tegen mn buik aan te gaan liggen.
Hij is zo snel in zn bewegingen!!! Vooral tijdens het spelen, dat gaat vol overgave en met heel veel kleine korte snelle beweginkjes. Hij kan al met gemak op het aanrecht springen :o
Ik sta daar echt van te kijken!!
Inmiddels is er al aardig wat kraamvisite geweest en eigenlijk reageert bijna iedereen hetzelfde. Ze blijven even met open mond staren, zeggen dan: "Wat een aparte verschijning" om vervolgens even voorzichtig te aaien, dan verrukt uit te roepen: "oooh wat zacht en warm!!" daarna blijven ze kijken en aaien en knuffelen..
Hij maakt heel wat reacties los ;D
Mijn zwager (die een hekel aan katten heeft) heeft vandaag de hele dag met de kleine man geknuffeld.. Totally in love.. Heel bijzonder en dat hadden we niet verwacht (misschien ga ik m toch nog aardig vinden ;D )
Het is en klein vreetschuurtje.. Heeft vandaag al zonder problemen een kuiken weggekaand, en 100 gram carnibest.. Ik denk dat het frummeltje zo dadelijk wel weer wakker wordt en weer honger heeft..
Tot nu toe zit er geen stop op en ik vraag me af of ik die voor hem moet in gaan stellen of dat ik hem maar gewoon moet laten eten :-X
Laatst gewijzigd door brie op wo 15 apr 2009, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kojak
#1230245
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#1230346
Hij is echt hartstikke leuk brie. En dat kacheltje moet je maar aan wennen. Het gedrag dat jij beschrijft zie ik ook terug in Roxy. Maar er zit natuurlijk, buiten het vachtje, niet zo heel veel verschil in. Het is echt heel anders dan een balineesje. En dat eten, lekker laten eten. Hij moet er nog van groeien moet je maar denken.
Ik vind hem echt geweldig :-* :-* :-*
#1230431
Wel ja, daar moet ik toch even aan wennen hoor.  Ik heb nu niet zo direct de neiging om 'wat een schatje' te zeggen.  ;)
Maar misschien moet ik hem idd ook in het echt zien.  Een foto zegt zo weinig hé.  Je hebt mooie katten met een rotkarakter, maar je zal ook wel 'minder mooie' katten hebben met een super karakter.  En na een tijd vind je die vanzelf mooi.
En smaken verschillen hé.  Gelukkig maar.  Ik heb een zwarte langharige kat en ik vind haar prachtig.  Maar mijn ex vond haar een lelijke dikkerd (  >:( ze is niet dik, das allemaal haar)

Sorry hoor, ik wou gewoon even eerlijk zijn.  :D
Ik wens je in ieder geval veel plezier met je katje. Bij jullie is het liefde op het eerste gezicht, dat spreekt uit je verhaal.
Ben wel benieuwd hoe ze uit groeit ; krulletjes???
Door kojak
#1230734
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kojak
#1230886
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door