Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#1226075
Bij Fynn is 2 weken geleden voor de 2e keer een implantaat gezet.
Nu zag ik zondag dat er ter hoogte van van waar het ingebracht is een bult zit.
Je kan het bewegen het is niet keihard en echt pijn doet het niet.
Het is ongeveer zo groot als een flinke knikker.
Zou het een reactie kunnen zijn op het implantaat of is het gewoon een insectenbeet?

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1230370
Zo hier ben ik weer, ik ben weer aan de twijfel gegaan of ik Ares moet laten castreren of niet.
Hij eet 's morgens al een paar dagen niet meer en hij heeft al een hele tijd last van teefjes.
Hij is onrustig, zeurt veel (dat op zicht valt wel mee te leven)
Wanneer is de loopse teven tijd gedaan ??????
Hij wil dan ook niets kauwen, geen lekker bot niets waar hij veel moeite voor moet doen, dus heb ik weer schrik voor zijn tanden.
dat hij al een paar dagen op de helft van zijn dagelijkse maaltijden zit dat kan toch ook niet goed zijn denk ik.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1230501
klinkt als vinnie!
die heeft van de week zijn implantaat gekregen, werkt het dan laat ik hem volgend jaar zeker helpen!
loopse teefjes heb je het hele jaar door, hier iig niet echt rustige periodes en aangezien vinnie echt kilo's afvalt vindt ik het nu welletjes, als het implantaat werkt-ben ik overtuigd dat ik hem echt laat helpen.
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1230517
ja de implantaat hielp bij Ares voor dat probleem heel goed.
Maar ik twijfel nog altijd omdat castratie ook nadelige gevolgen kan hebben.
Ik vind het zo beetje kiezen tussen 2 kwaden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1230536
het is bij vinnie zo erg dat ie gewoon niet gelukkig is zo, hij is zo hyper dat ie gerust een week niet eet, is alleen maar bezig met plasjes ed te zoeken, loopt dus enkel met zijn neus op de grond, klappertand, en kwijlt, heeft nergens tijd voor-spelen ed, hij veert bij het minste geringste op omdat ie denkt weer naar buiten te mogen, piept ed.
kortom vinnie is gewoon helemaal 'ziek' ervan, dat er nadelen aan castratie zijn - dat neem ik maar op de koop toe, daarbij komt ook nogeens dat bij vinnie allebei zijn balletjes niet zijn ingedaald...
ik hoop dat het implantaat binnenkort zijn werk gaat doen, heerlijk lijkt me dat dat vinnie weer rust in zijn koppie kan krijgen!
Door Fynn
#1230615
Bij onze buren is het teefje loops ze is het nu 2,5 week.
Fynn heeft nergens geen last van sinds hij het implantaat heeft
Maar Asani ,die geen implantaat heeft,staat te piepen aan de schutting en kwijlt bij de plasjes die we tegenkomen.
Dus hier echt wel resultaat wb de lekkere geurtjes.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1234791
Ik heb besloten om Ares te laten castreren, volgende week een afspraak maken.
Heb niet veel keuze meer vind ik, hij eet nu helemaal niet meer en ik voel me zo machteloos, straks word hij ziek.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door