Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kaar1984
#1229920
Hallo allemaal,

Ik heb een amerikaanse stafford teef genaamd Reza. Zij is 12 februari loops geworden. Nu twee maanden later is ze niet meer loops maar moet ik nog wel heel de tijd reutjes van haar afslaan die haar willen verkrachten. Weet iemand hoe lang ze lekker blijft ruiken en of dit inderdaad met de loopsheid te maken heeft? Bedankt alvast.

Groetjes Karin
#1229931
ik heb 3 mannen en sommige teefjes blijven hun leven lang lekker ruiken voor hun :-\
is heel vervelend......bij jouw teefje heeft het niks meer met de loopsheid te maken
mijn mannen lopen sommige teefjes na de loopsheid zo voorbij maar sommige meiden blijven aantrekkelijk..
heb je haar al eens gewassen?
balen hoor..
Door JoNoMo
#1229941
ik heb zo'n teefje wat het hele jaar lekker ruikt voor reuen :(
voor haar is het ook vreselijk die rot jongens achter haar aan.
maar gelukkig snauwt ze een keer goed en dan is het ook over
Door Do
#1229944
Het zou best kunnen dat het door de loopsheid komt,bv 9weken na hun loopsheid kunnen sommige teven shijnswanger worden,ik zeg niet dat jou teef dat is maar het is een voorbeeld om te zeggen dat de hormonen toch nog een tijdje blijven rommelen
Door Kaar1984
#1230125
Angelique schreef: Ik zou even laten checken of ze geen vaginitus heeft dan blijven ze ook aantrekkelijk voor (domme) reuen.
Sorry ik weet niet wat vaginatus is. Zou je mij dat kunnen vertellen? Bedankt!
Door Kaar1984
#1230126
Do schreef: Het zou best kunnen dat het door de loopsheid komt,bv 9weken na hun loopsheid kunnen sommige teven shijnswanger worden,ik zeg niet dat jou teef dat is maar het is een voorbeeld om te zeggen dat de hormonen toch nog een tijdje blijven rommelen
Hoi Do,

Het lijkt erop dat ze wel schijnzwanger is ja. Dan blijven de hormonen dus langer doorwerken zeg jij. Bedankt voor deze informatie. Ik neem aan dat het gewoon over moet gaan?

Groetjes Karin
Door Do
#1230149
als ze schijnzwanger is zou je ook iets aan haar gedrag moeten merken.
wat aanhankelijker, of juist niet? in ieder geval anders dan normaal
meestal gaat het gewoon over, maar je moet het niet stimuleren door bv extra aandacht te geven of haar "ziellig "te vinden enzenz
bv als hier ze schijnswanger zijn gaan ze met knuffels rond lopen, op dat moment haal ik even voor een paar dagen alle knuffels weg

maar....je kan ook even laten kijken of ze geen vaginitus heeft
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginitis
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1230473
Kaar1984 schreef: Sorry ik weet niet wat vaginatus is. Zou je mij dat kunnen vertellen? Bedankt!
Dat is een lichte infectie in haar vulva en daar vlak boven. Meestal produceren ze dan in meer of mindere mate ook wat uitvloeïng, helder of gekleurd en dat schijnt nog aantrekkelijk te zijn voor reuen.
Door Kaar1984
#1231344
Do schreef: als ze schijnzwanger is zou je ook iets aan haar gedrag moeten merken.
wat aanhankelijker, of juist niet? in ieder geval anders dan normaal
meestal gaat het gewoon over, maar je moet het niet stimuleren door bv extra aandacht te geven of haar "ziellig "te vinden enzenz
bv als hier ze schijnswanger zijn gaan ze met knuffels rond lopen, op dat moment haal ik even voor een paar dagen alle knuffels weg

maar....je kan ook even laten kijken of ze geen vaginitus heeft
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginitis
Aan haar gedrag merk ik niet echt iets en ze loopt ook niet met knuffels te sjouwen! Het enige is dat haar tepels opgezet zijn en ze nog steeds een opgezette muts heeft. Maar ik ga dat vaginitus even uitzoeken.
Door Laura2004
#1231365
Ik denk niet dat Reza vaginitus heeft hoor of heb je iets van uitvloeiing gezien (ik heb in ieder geval niets gezien)? Ik heb overigens wel het idee dat ze een beetje schijnzwanger is gezien de opgezette tepels.

Ik denk dat Reza hetzelfde heeft als Ziggy, Ziggy rook altijd lekker (toen ze intact was) voor andere reuen, ook buiten de loopsheid, de kans is groot dat dit bij Reza hetzelfde is en nu wordt ze nog regelmatig belaagd door hitsige reuen (deze week had ze nog een minnaar achter zich aanlopen in het bos die van opwinding al zijn eten heeft uitgebraakt :-\), stafforddames zijn gewoon onweerstaanbaar :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door