Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1230296
Mijn oudste Stafford ( bijna 15 jaar ) gooit sinds de laatste week zijn eten eruit , hij eet met de andere 2 teefjes van 2jaar en 8 jaar nog steeds iedere dag Pens, met versvlees , wat runderhart erdoor , Geitenvlees , en wat Brinta erdoor gemixt ....... maar de laatste week gaat het niet goed , Zou het een te zware kost zijn voor een hond van bijna 15 jaar ... !!!!!!!!! 
#1230314
sherra schreef: Mijn oudste Stafford ( bijna 15 jaar ) gooit sinds de laatste week zijn eten eruit , hij eet met de andere 2 teefjes van 2jaar en 8 jaar nog steeds iedere dag Pens, met versvlees , wat runderhart erdoor , Geitenvlees , en wat Brinta erdoor gemixt ....... maar de laatste week gaat het niet goed , Zou het een te zware kost zijn voor een hond van bijna 15 jaar ... !!!!!!!!!   
Zou je exact kunnen vertellen wat je te eten geeft? En inderdaad, waarom Brinta? Kun je ook vertellen of hij koorts heeft en wat hij precies kotst? En als het zijn voer is, hoeveel uur nadat hij gegeten heeft? En kun je ons ook vertellen hoe lang je deze ratjetoe aan je Stafford voert?
#1231118
Lizzy schreef: Zou je exact kunnen vertellen wat je te eten geeft? En inderdaad, waarom Brinta? Kun je ook vertellen of hij koorts heeft en wat hij precies kotst? En als het zijn voer is, hoeveel uur nadat hij gegeten heeft? En kun je ons ook vertellen hoe lang je deze ratjetoe aan je Stafford voert?

Ik doe 3 pakjes Pens Comleet ( 3 x 400 gram ) van Smuldier met een 500 gram geitenvlees en wat brinta in een emmer ( voor 3 honden ) en vermeng dat met heet water ..... ja over die brinta is mijn verteld dat het goed voor de honden is om er elke dag wat van doorheen te mengen ..... en ik geef dit het sinds een jaar zo aan de honden ..... koorts heeft hij niet , de eerste keer dat hij ze eten eruit gooide was 3 dagen geleden s,Ochtends , nou dus wat hij de avond ervoor gegeten had rond 6 uur S,avonds .... en de avond erna ( dus vrijdagavond ) moes hij ze eten niet .... vanavond heb hij weer wat gegeten .... drinken doet hij wel konstant .... !!!!!!!!!  ik maak dinsdagochtend een afspraak met de DA .....
#1231780
vanaalst schreef: misschien een virusje..
die brinta zou ik zelf opeten :-X of liever de kids.. ;D

Brinta meng ik niet meer door het voer heen , Dat is me nou duidelijk ..... Vanavond heb hij ze bak eten op gegeten zonder het eruit te gooien .... en ook weer wat betere ontlasting dan voor het weekend ... !!!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door