Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Presley
#1230168
Al eerder heb ik hier verteld dat mijn hond, Duitse herder reu, net 3 jaar, elleboogdysplasie heeft, met arthrose graad 2.
We zijn dus vorige week naar de dierenarts geweest om foto's te laten maken.
De dierenarts vertelde daar dat het op de foto's duidelijk te zien was, en dat er op dinsdag in die kliniek (ottenhorst, terneuzen) een orhtopeed werkt! Geluk bij een ongeluk!
Ik heb contact met hem opgenomen en een afspraak gemaakt.
Afgelopen dinsdag zijn we langs geweest, en beter nieuws konden we niet krijgen!
Hij vertelde dat hij goed liep, en dat hij niet geopereerd moest worden, waar ik zo voor vreesde.
Ik moet hem dus enkel ondersteunende middelen geven, hij krijgt nu Primeval gelatinaat, een halve tablet glucosamine, en dagelijk omega3 en 6!
Voorlopig is er dus niks aan de hand, kan altijd nog komen dat wel, hij mag alles blijven doen.
Hij zei ook: beter een kort maar goed leven, dan lang maar niks mogen.
Er valt een last van 1000kilo van mijn schouders..
Door Fynn
#1230179
Dit is heel goed nieuws.
Wat fijn voor jullie.

Groetjes Rian ,Ijuba,Fynn en Asani
Door deja
#1230765
Ik zit nog maar kort op dit forum en las dit, heb ook een hond met HD 11 jaar kreeg 3 jaar geleden klachten.
Pijnstillers enz.enz. ben nu aan de Sashasblend ze is 11 jaar en 4 maanden en loopt nog alles mee en zakt ook niet meer door.
Ben daar heel tevreden mee, is een blend van kraakbeen van vissen groenlipmossel en zeeoor als je sashadblend op google doet kan je er op een forom berichten over lezen.
Het werkt echt grandioos.
Groeten Marjan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door