Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#122897
Ik loop net met Ted in het park, vreet ze 'iets' op... Nog geen twee minuten later begint ze enorm veel dik wit schuim + slijm op te geven... Ze was duidelijk enorm misselijk, wilde niet meer lopen, ging zitten en heeft op de terugweg 6 keer gekots. Teruggekomen ging ze in haar bench liggen (doet ze normaal nooit) en weer overgeven...
na al die nare verhalen in de Bar, ga ik maar gelijk naar de DA... 't Zal vast wel niets ernstigs zijn, maar goed....brrrr :(
Door tieneke
#122909
Ik zou meteen naar de Da gaan na zoveel keer kotsen.
Je moet er niet aan denken ....
Hoe is het nu met Ted?
Door geer
#122921
Met Ted lijkt het weer goed te gaan! Ze heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en nu kotst ze niet meer...ze wordt ook weer wat vrolijker 8)
Door geer
#122931
Nou, ik schrok me wel even een hoedje!! Vooral toen ze in het park ineens ging liggen, ze wilde niet meer verder lopen en da's heeeeel raar voor onze Ted ;)
Door geer
#122944
Ik denk het wel...ik weet ook niet wAt het was waar ze ineens zo misselijk van werd... Het enige wat ik heb gezien is dat ze een of ander bloemetje opvrat (paarsig geval), niet lang daarna werd ze misselijk...

Maar nu gaat alles weer goed, ze eet ook normaal...
Door Lizzy
#122948
geer schreef: Ik denk het wel...ik weet ook niet wAt het was waar ze ineens zo misselijk van werd... Het enige wat ik heb gezien is dat ze een of ander bloemetje opvrat (paarsig geval), niet lang daarna werd ze misselijk...

Maar nu gaat alles weer goed, ze eet ook normaal...
Oh OK. Vreemd... Ik hoop eigenlijk wel dat ze het uitgekotst heeft, want het is ook niet fijn als iets (waar ze misselijk van is geworden) in haar maagie blijft zitten! Toch?

Nou, beterschap met die kleine, maar zo te horen is ze alweer het "ventje".
Door geer
#122951
Ze heeft nu een prik gehad waarvan ze in ieder geval 6 uur niet zou moeten kotsen... Mocht ze dat wel doen, dan moet ik morgenochtend terugkomen om haar verder na te laten kijken...
Door dingetje
#123086
Getsie das schrikken, zo te horen heeft hij de rommel er in ieder geval weer uit geknikkerd. Hopelijk gaat het nu vanzelf weer beter.
Door geer
#123090
dingetje schreef: Getsie das schrikken, zo te horen heeft hij de rommel er in ieder geval weer uit geknikkerd. Hopelijk gaat het nu vanzelf weer beter.
't is een meisje ;D Maar ik schrok me inderdaad even de blubber... Zodra we de DA uit kwamen lopen en Guus toevallig aan kwam gefietst, was er geen vuiltje meer aan de lucht ::) ::) ::)
Laatst gewijzigd door geer op wo 07 jul 2004, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door