Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1228863
Zo meteen om 10.oo uur moet ik met Ruby naar de dierenarts.
Gisterenavond viel me op dat ze een beetje down was. Ik wilde met haar gaan fietsen.
Normaal word ze dan helemaal blij en trekt me het eerste stukje bijna van de fiets. Nu sjokte ze er half achter.
Na een 200 mtr los en langzaam wandelend naast de fiets ben ik dan ook maar terug gegaan.
Het laatste plasje ging ook niet je van het gisterenavond.

Vanochtend heb ik haar een rondje uitgelaten, maar wederom niet van harte. Ook viel het me op dat ze heel bedachtzaam op de bank stapt.
Ik dacht eerst dat ze misselijk was, maar toen ik aan haar rug kwam heel zachtjes "rilde" ze met haar vacht en ging gelijk zitten.
(Ze loopt ook wel vaker na een dolle bui wat raar met haar linkerachterpoot).

Heb haar een pijnstiller gegeven en gelijk even de DA gebeld. Mede omdat we morgen met de honden een weekje op vakantie gaan  :-\
Dus om 10.00 uur kunnen we terecht. Hoop dat het meevalt.
Door *wendy*
#1228956
Pfff gelukkig. Voor zover hij nu kon beoordelen.......hele hele erge spierpijn.
Reflexen zijn goed. Nek kon hij goed alle kanten op buigen. Achterpoten waren goed te bewegen.
Wel even goed in de gaten houden. Beetje rustig aan doen. Mocht ik het na de vakantie nog niet
vertrouwen dan maken we even een rugfotootje.

Blij dat ik even geweest ben. Normaal wacht ik meestal even 2 dagen ofzo af, maar ja aangezien we morgen
willen vertrekken naar Duitsland toch maar even vandaag laten kijken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door