Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Kick4Toi
#121962
Hoi allemaal, 'k ben nieuw op deze site, maar heb m'n twee malamutes de afgelopen 4 jaar zo natuurlijk mogelijk proberen te voeden (soort combi BARF, vers vlees en van alles en nog wat dieet als het maar natuurlijke producten zijn). Met de warme zomer van vorig jaar nog vers in het geheugen (pfff, was niet leuk voor m'n poolhonden), heb ik bijgaande zomerrecept voor jullie. Mijn honden vonden 't feest: Diepvriesbakjes (formaat afhankelijk van de grootte van je hond) voor de helft vullen met yoghurt, de rest vullen met wat de hond lekker vindt en gezond is; vlees, vis, gevogelte, stukjes fruit, etc. Bakjes in de vriezer leggen en aan hond geven op warme dagen (in de tuin 'serveren' met deuren dicht, het geeft nogal "bende"). Pia

P.S. Misschien is dit recept niet zo geschikt voor honden met baknijd i.v.m. te veel kou op de maag in een keer. Mijn honden zijn rustige eters, ze likken eraan en proberen met hun poten de stukken "lekkers" eruit te halen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#122026
Hoi, welkom :). Heel leuk idee, en ik ga het zeker eens uitproberen, tenminste.. als het nog zomer wordt :( ;)
Door SemBo
#122658
Hardstikke leuk idee, ik ga het zeker opvolgen! Al is het alleen maar om te bekijken hoe ze de bevroren stukjes proberen op te peuzelen......
Door Peet
#122818
Inderdaad, heel leuk idee! :P

...als het nu ook nog effe zomer wordt.... >:(
Door Red_Hunter
#127898
Leuk idee,
Als ik thuis de energique in de vriezer aan het leggen ben, probeert Flynn al diepgevroren energiqueplakken te pikken, dus dit zal hij ook wel lekker vinden.

Trudie
Door Lupa
#127909
[quote="Red_Hunter"]
Leuk idee,
Als ik thuis de energique in de vriezer aan het leggen ben, probeert Flynn al diepgevroren energiqueplakken te pikken, dus dit zal hij ook wel lekker vinden.

Trudie
[/quote]
nu alleen nog het weer >:(
Door crutz
#127925
[quote="Lupa"]
[quote="Red_Hunter"]
Leuk idee,
Als ik thuis de energique in de vriezer aan het leggen ben, probeert Flynn al diepgevroren energiqueplakken te pikken, dus dit zal hij ook wel lekker vinden.

Trudie
[/quote]
nu alleen nog het weer >:(
[/quote]

DETAIL ;D;D ;)

doe hier altijd de kong vullen met mengels van yoghurt en lekkers (bibi, fyto, vlees, kippenekken, kaas, net wat ik in huis heb) in de vriezer en dan een bevroren kong, doen ze een moord voor ;)
Door Jolly
#127954
[quote="Red_Hunter"]
Is er wat dan met het weer ????? ::) :-\ ;)
[/quote]

;D ja als jij zon in de aanbieding hebt, sturr die dan ff door naar mij, ben het zat die mot regen en harde regen buiten en oonk nog zo benuawd dat je dus zeker weet dat het gaat onweren enzo, bahhhhhh ik wil de ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNN :-\ :'(
Door Jolly
#128313
[quote="laura"]
vandaag volop zon dames, lekker wandelen, niet mokken ;D
[/quote]

ja de hele dag lekker weer geweest en nu een flinke plensbui met zwaar onweer al ruim een uur. :-\
Door lot25
#228010
Hé Pia,
Zag je laatst nog fietsen met je malamutes in HHW :)
Nooit last gehad van kouwe buiken, na zo'n ijsje? Klinkt wel goed
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door