Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dirkje
#1226451
hallo ik ben dirkje een mastin espagnol van 9 maanden.ik heb in mijn jonge jaar al veel meegemaakt zoals aanaalklierontsteking,erg ziek geweest van een hondenvirus nu heb ik een blaasontsteking en al mijn 3e ab kuur.ik was een brokken hond en hier heeft mijn vacht erg onder te lijden gehad.ze heeft veel hotspots gehad,is erg schilferig een beetje gelige schilfers en hier en daar een pukkelje.volgens de voedingdeskundige kwam dit doordat ze haar eiwitten niet goed kwijt kon omdat ze zo n slecht afweersysteem heeft en het dus via de huid eruit komt.
.ze staat nu 3 weken op versvlees  van prins met een probiotica.
dit ging aardig goed maar aan gezien ze nog al wat wegvreet van de straat en dus vol zat met takjes een zakje ik heb echt niet gezien dat dit naar binnen ging zat ze verstopt en had last van haar maag.nu dus een ab kuur ivm een blaasontsteking erover heen en ik zie haar vacht weer minder worden.heeft iemand een idee hoelang het kan duren voordat ze van binnen weer helemaal schoon is of heeft iemand tips want ik wordt een beetje radeloos.alvast heel erg bedankt naamens dirkje
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1226509
Ik sluit me aan bij Ellen: ga met Dirkje eens naar iemand die verder kijkt dan nóg meer antibiotica. Sterkte met hem, in zijn 9 maanden heeft ie al een behoorlijke lijst van ellende opgebouwd.
Door dirkje
#1226516
weten jullie dan een goeie homeopaat in de buurt van hilversum? en misschien iets wat ik zelf kan doen om haar op de rails te krijgen?
vindt het voor echt erg dat dit allemaal gebeurd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door