Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door PlutoZulu
#1224621
Ik heb twee honden van 1 jaar oud die altijd brokken hebben gehad, maar ik wil graag overstappen op kant-en-kaar versvoer van het
merk carnibest. Mijn vraag is of je daarnaast ook nog groente en fruit moet voeren of dat de maaltijd helemaal compleet is. Wie kan mij helpen?
Door Lizzy
#1224626
In Carnibest zit groenten verwerkt, dus dat hoef je niet meer toe te voegen. Fruit heeft een hond op zich niet nodig maar mag (met mate) wel als tussendoortje gegeven worden. Fruit combineren met vlees (in 1 en dezelfde maaltijd) is niet altijd een goed idee. Dit gaat vaak gisten in de darmen, waardoor honden last krijgen van gas in de darmen.
Door petra-amsterdam
#1225016
[quote="Lizzy"]
Fruit combineren met vlees (in 1 en dezelfde maaltijd) is niet altijd een goed idee. Dit gaat vaak gisten in de darmen, waardoor honden last krijgen van gas in de darmen.
[/quote]

En dit had ik ,n uurtje geleden moeten lezen ;D
VOOR ik mijn pup als toetje op haar vleesmaaltijd ''gezellig'' mee liet snoepen van mijn appeltjes......
Tis ,n ware gasfabriek inmiddels en ik ben weer wat wijzer  :P
Laatst gewijzigd door petra-amsterdam op zo 05 apr 2009, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door