Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nolly
#1226171
Hallo, beste forumleden...een 1/2 jaar geleden schreef ik over de kreupelheid van mijn labrador Gabber. Inmiddels heb ik in oktober goudkorreltjes laten plaatsen bij holistisch dierenkliniek in Den Bilt en zou jullie op de hoogte houden. Het is allemaal wat verlaat, omdat die schat ook een vergrote teelbal had en de eigen dierenarts met klem aanraade  hem alsnog op 9 1/2 jarige leeftijd te castreren.
Nu na circa een 1/2 jaar en na een tijdje weer wat beter te hebben gelopen en af en toe een sprintje trok , begint hij met zijn achterkant te sukkelen . Wij wonen op  een bovenhuisen gaat met tegenzin de trap op.Gelukkig wint zijn snoeplust het nog steeds en lok ik hem hiermee omhoog.Mijn vraag aan jullie is:
Bestaat er mischien een soort een soort lift voor honden?
Hij is voor de rest nog helemaal gezond, dus zie ik dit met lede ogen aan. :-[
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1226293
Geen idee of er een lift speciaal voor honden bestaat, ik vrees van niet. Je zou dan een mensenlift moeten aanpassen/ombouwen...maar dat kost vast een hele boel centjes...
Wat heeft Gabber, waarvoor ie de goudkorreltjes kreeg??

Groetjes, Karin en Yuki
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1227250
ik had voor paap ook een tuigje met een stevig handvat eraan waardoor je hem kunt ondersteunen bij het traplopen..
hij kan dan nog wel meewerken maar krijgt niet zijn hele eigen gewicht te verduren tijdens het klimmen en het dalen..
het is voor de baas wel zwaarder.. maar ik vond het met mijn dalmaatje goed te doen..
(wel heb ik nog even gespeeld met het idee om een stevige bench om te toveren tot buitenlift en hem zo via het raam keer op keer naar boven te hijsen.. :P
maar dat vond ik toch wel een heel griezelig idee..  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door