Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1225966
Vorige week waren Cis haar tanden schoongemaakt omdat de tandvlees was ontstoken en veel plaque op d'r kiezen had omdat ze had al 'n hele tijd alleen maar gemalen vleesbotten had gegeten.
Maar alles was prima gegaan, mooie schone gebit, en na 3 dagen probeerde ik of ze 'n vleugel naar binnen kon kouwen.
Nou ze zat er heerlijk op the kluiven dus ik al lang blij dat ze weer hele stukken kip kon eten inplaats van gemaalde botten.
Ik heb haar dus zo'n dag of 4 weer op de ongemaalde vleesbotten en dat ging goed.
Vanmiddag wilde ik met d'r aan de wandel, maar we kwamen niet verder tot aan de straat want ze had helemaal geen zin....ze moest nog wel effe vlug 'n klein barfkeuteltje poopen en toen weigerde ze om nog 1 stap te zetten...dus ik omgedraaid en weer terug in huis.
Even later lag ze op d'r bed te rillen en te bibberen, ik haar temp genomen en dat was 103-104.....dus verhoging...DA gebeld en kom maar brengen...daar opnieuw temp genomen en was toen 105...
eerst 'n foto van buik gemaakt om te kijken of er wat te zien was...ja wel botjes die z.g niet verder waren gegaan...
Ook blood getapt om te kijken of 't misschien weer pancreatitis kon zijn...en ze wilde haar natuurlijk aan de infuus daar houwen...nou eerst wilde ik daar niks van horen, dus ik zei spuit dan maar de vocht onder d'r vel want ik neem haar mee naar huis... terwijl dat gedaan werd had ik Jerry even op de hoogte gesteld,en die zei dat ik toch wel naar de DA moest luisteren, en als 't beter was voor Cis, dan moest ik d'r toch maar daar laten..
Nou toen kwam Cis weer terug met lekkende kamelen bulten op d'r rug...en 'n DA die toch wel vond dat ze pijn had en toch liever had dat ze daar moest blijven.....dus ik heb weer geen andere keus dan te doen wat voor Cis 't beste is...en laat ik vanavond dan weer opnieuw 'n Spotje in de hospital achter....
Hopen maar dat ze morgen beter voeld...want dit is waardeloos :'( :'(
Door Fynn
#1225974
Dat is weer een tegenvaller voor jullie.
Ik hoop dat Cis zich znel weer beter voelt en lekker met jullie naar huis mag.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door