Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1193590
Ik heb er geen ervaring mee maar er zit in:

Biotine. Nou, daar zou een goed vers/rauw gevoerde hond toch geen tekort van mogen hebben. De natuurlijke bronnen zijn namelijk: vlees, vis, eieren, noten, zuivel, fruit.

DL - methionine. Nou, daaar zou een goed vers/rauw gevoerde hond toch ook echt geen tekort aan mogen hebben. De natuurlijke bronnen zijn namelijk dierlijk eiwit (vlees, vis, eieren, etc).

Dus tja, eigenlijk best raar dat dit helpt.... :-\. Mag ik vragen wat je hond eet?
Door belgje
#1194337
ze eet Duck en daar zit toch niet veel biotine in hoor.
het helpt toch
en ook, anders zouden ze dit niet verkopen hé
Door Lizzy
#1194391
belgje schreef: ze eet Duck en daar zit toch niet veel biotine in hoor.
het helpt toch
en ook, anders zouden ze dit niet verkopen hé
Gut, raar, dat er niet genoeg biotine in Duck zit. Dat geeft te denken. En je hebt er zeker niet aan gedacht dat dit soort spulletjes speciaal worden ontwikkeld voor honden die commercieel hondenvoer eten?
Door Kaathe
#1225641
Hey Belgje,

Mijn hond kreeg tijdlang Biomin + en dit om door haar rui te geraken.

Het hielp wel een beetje, maar echt spectaculair vond ik het niet beteren. Waar ik heel tevreden over ben, is Viacutan.
Is een olie op basis van visolie en bepaalde vetzuren. Heb een hond met een heel gevoelige huid en moeilijke vacht en die glanst al een stuk meer als voorheen.

Is wel niet echt goedkoop. Betaal 27.10 euro voor een klein flesje. Pilletjes zijn wat goedkoper.

Succes!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door